  • 1. Data: 2002-06-10 13:47:42
    Temat: Ile czekaliscie na VC multibanku?
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Witam!
    Ile czekaliscie na Vise Classic Multibanku?.
    Od momentu zadzwonienia na multilinie...
    I czy pierw dostaliscie karte, pin? Kiedy?

    Dzieki,
    Pozdrawiam,

    Robert

  • 2. Data: 2002-06-10 13:53:09
    Temat: Re: Ile czekaliscie na VC multibanku?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ile czekaliscie na Vise Classic Multibanku?.
    > Od momentu zadzwonienia na multilinie...
    > I czy pierw dostaliscie karte, pin? Kiedy?

    w srode skladalem wniosek wieczorkiem w CUFie na Senatorskiej, w piatek
    mialem karte, w poniedzialek PIN

  • 3. Data: 2002-06-10 14:01:22
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    aa to xtra ;-)
    Chcialem zmawiac telefonicznie ale w sumie mam 500m od pracy CUF ;-) w Gdyni
    wiec sie wybiore.

    Dzieki

    Robert