  • 1. Data: 2011-02-23 17:57:33
    Temat: Ile czekamy na raport BIK
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Połakomiłem się na konto w Meritum (i nie żałuję) z powodu lokat i w
    systemie można zamówić raport BIK. Ale niestety tylko w wersji Plus i z
    oceną punktową, odpłatnie. Wypełniłem więc po raz pierwszy wniosek w BIK,
    wydrukowałem i wysłałem poleconym. Tylko numeru nie zapisałem. Nie mogę
    sprawdzić co się z nim dzieje. Jak długo zwykle się czeka na przysłanie?

  • 2. Data: 2011-02-23 18:49:58
    Temat: Re: Ile czekamy na raport BIK
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.02.2011 18:57), mx wrote:
> [...]
    > BIK, wydrukowałem i wysłałem poleconym. Tylko numeru nie zapisałem. Nie
    > mogę sprawdzić co się z nim dzieje. Jak długo zwykle się czeka na

    Mi przysłali jak już zapomniałem że wysłałem.

    p. m.

  • 3. Data: 2011-02-23 19:23:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "mx" <@m...@o...pl@> writes:

> [...]
    > BIK, wydrukowałem i wysłałem poleconym. Tylko numeru nie
    > zapisałem. Nie mogę sprawdzić co się z nim dzieje. Jak długo zwykle
    Kilka razy odpytywałem, zwykle było to tydzień do 2-ch.

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 4. Data: 2011-02-23 19:35:11
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 23-02-2011 o 18:57:33 napisał(a):

    > Połakomiłem się na konto w Meritum (i nie żałuję) z powodu lokat i w
    > systemie można zamówić raport BIK. Ale niestety tylko w wersji Plus i z
    > oceną punktową, odpłatnie. Wypełniłem więc po raz pierwszy wniosek w

    a czemu nie zdecydowałeś się na "informację ustawową"?
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2011-02-23 20:07:12
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "Zbyszek" Dnia 23-02-2011 o 18:57:33 napisał(a):

    >a czemu nie zdecydowałeś się na "informację ustawową"?

    Tak, wystąpiłem o bezpłatną informację ustawową, dlatego wniosek musiałem
    wysłać listownie, gdyż Meritum takich nie przyjmuje, tylko płatne.

  • 6. Data: 2011-02-23 20:16:14
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Mi przysłali jak już zapomniałem że wysłałem.

    >p. m.

    Jak Alzhaimera jeszcze nie masz, to się szybka przesyłka nie zapowiada.

  • 7. Data: 2011-02-24 08:52:22
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-02-23 18:57, mx pisze:
> [...]
    > BIK, wydrukowałem i wysłałem poleconym. Tylko numeru nie zapisałem. Nie
    > mogę sprawdzić co się z nim dzieje. Jak długo zwykle się czeka na

    Powiem tak w PKO BP zlozylem wniosek elektroniczny i po godzinie mialem
    raport w mailu..

  • 8. Data: 2011-02-25 09:24:13
    Od: "bikowska" <agnieszka.gontarek@WYTNIJ_TObik.pl>

    Aby sprawdzić na jakim etapie znajduje się wniosek o raport a nie pamięta się jego
    nr, najlepiej zadzwonić do Biura Obługi Klienta BIK (22 310 4444), gdzie będzie
    trzeba podać kilka dodatkowych informacji m.in. pesel, na podstawie któego będzie
    można \"namierzyć\" wniosek

  • 9. Data: 2011-02-25 11:15:51
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-23 18:57, mx pisze:

    Hej!

    > Połakomiłem się na konto w Meritum (i nie żałuję) z powodu lokat i w
    > systemie można zamówić raport BIK.

    (...)

    > Jak długo zwykle się czeka na przysłanie?

    Wniosek wysłany 28.01.2011 - raport listonosz przyniósł 22.02.2011.

    --
    Łukasz, sq2dyl
    http://www.sp-qrp.pl/

  • 10. Data: 2011-02-25 16:22:40
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Wniosek wysłany 28.01.2011 - raport listonosz przyniósł 22.02.2011.

    >Łukasz, sq2dyl

    Dzięki, prawie 4 tygodnie, to na razie czekam spokojnie.