  • 1. Data: 2003-06-22 14:43:14
    Temat: Ile idzie przelew z Multibanku do mBanku?
    Od: Andrzej Bagiński <a...@c...idk.com.pl>

    WItam

    Czy ktos testowal moze ile idzie przelew z Multibanku do mBanku?

    Andrzej
    --
    IDK S.C. | e-mail: A...@i...com.pl
    ----------------------|-----------------------------

  • 2. Data: 2003-06-22 15:03:28
    Temat: Re: Ile idzie przelew z Multibanku do mBanku?
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    Andrzej Bagiński wrote:
    > Czy ktos testowal moze ile idzie przelew z Multibanku do mBanku?

    tyle samo co do kazdego innego banku.

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 3. Data: 2003-06-22 17:18:55
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl> napisał w wiadomości

    > tyle samo co do kazdego innego banku.

    Dlaczego nie szybciej ?

    Karol

  • 4. Data: 2003-06-22 17:26:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Karol wrote:
    > Dlaczego nie szybciej ?

    Bo sa traktowane jak dwa rozne banki.

  • 5. Data: 2003-06-22 21:00:14
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    ja wykonywalem przelew w druga strone.
    kase z mabnku wyslalem po 18 a dotarala nastepnego dnia na 12 bo w tym
    czasie jest ksiegowanie.
    jesli zrobic to wczesniej to na bank dojdzie jeszcze tego samego dnia

    pzodrawiam

  • 6. Data: 2003-07-07 01:41:07
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Dlaczego nie szybciej ?

    no własnie

  • 7. Data: 2003-07-07 07:26:09
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > czasie jest ksiegowanie.
    > jesli zrobic to wczesniej to na bank dojdzie jeszcze tego samego dnia

    Podobnie jeżeli wysyłasz z Banku A do banku B. m-bank czy Multi nie mają tu nic
    do rzeczy. Wazne jest tylko jak sprawne banki A, B mają systemy komputerowe i
    jak poważnie traktują swoich klietów. Tensor1