  • 1. Data: 2008-07-14 19:43:50
    Temat: Ile wypłat z emax plus
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    Witam

    wykonałem juz 1 wypłatę z rach. emax plus 2 lipca na swoje ekonto?

    czy kolejna wypłata będzie juz płatna jeśli tak to ile nigdzie nie mogę tego
    znaleźć

  • 2. Data: 2008-07-14 19:51:04
    Temat: Re: Ile wypłat z emax plus
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Michał R. pisze:
    > wykonałem juz 1 wypłatę z rach. emax plus 2 lipca na swoje ekonto?
    > czy kolejna wypłata będzie juz płatna jeśli tak to ile nigdzie nie mogę tego
    > znaleźć

    tylko przez konsultanta 5 / 10 zl
    http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/

  • 3. Data: 2008-07-14 19:54:20
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    no własnie nie wiem nie o to chodzi

    ja chcę wypłacić 2 raz w miesiącu z emaxa plus a tu o 2 wypłacie nic nie
    napisano!!!!!!!!!!

  • 4. Data: 2008-07-14 19:56:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michał R." g5ganc$n83$...@n...news.neostrada.pl

    > wykonałem juz 1 wypłatę z rach. emax plus 2 lipca na swoje ekonto?

    > czy kolejna wypłata będzie juz płatna jeśli tak to ile nigdzie nie mogę tego
    znaleźć

    5 złotych i nie wykonasz jej z netu. :)
    Załóż 4 rachunki -- będziesz mógł 4 razy przelać w ciągu miesiąca. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2008-07-14 20:06:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 21:54:20 +0200, "Michał R." <m...@e...pl> wklepał(-a):

    >no własnie nie wiem nie o to chodzi
    >
    >ja chcę wypłacić 2 raz w miesiącu z emaxa plus a tu o 2 wypłacie nic nie
    >napisano!!!!!!!!!!

    A teraz skup się pan - hasło "przelew awaryjny".

  • 6. Data: 2008-07-14 20:08:34
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    to jakos pan sie nie może skupić

    przelew awaryjny nie dotyczy rachunku emax plus

    no chłopie

  • 7. Data: 2008-07-14 20:10:07
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Michał R." wrote in message

    > no własnie nie wiem nie o to chodzi
    >
    > ja chcę wypłacić 2 raz w miesiącu z emaxa plus a tu o 2 wypłacie nic nie
    > napisano!!!!!!!!!!

    Przelewy:
    - tylko na jeden wcześniej zdefiniowany rachunek (w mBanku lub poza)
    - 0 PLN za pierwszy przelew w miesiącu, wykonany samodzielnie (internet,
    autmatyczny serwis mLinii)
    - każdy kolejny przelew w danym miesiącu kalendarzowym, zwany wypłatą
    awaryjną, dokonywany tylko za pośrednictwem Operatorów mLinii - w ramach
    mBanku: 5 PLN, poza mBank: 10 PLN

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 8. Data: 2008-07-14 20:10:27
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    to draństwo ten mbank czym wy sie zachwycacie

    dla mnie to draństwo 5 czy 10 zł za przelew nie uważacie że to troche
    przydużo jak na bank internetowy

    rozumiem 1 zł ale 10 zł za przelew

    no kurde - chyba ze w Polsce same burżujstwo i stać was na takie opłaty

    tak czy siak zamroziłem sobie pieniądze na pół miesiąca (oczywiscie część
    pieniędzy)

  • 9. Data: 2008-07-14 20:13:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 22:08:34 +0200, "Michał R." <m...@e...pl> wklepał(-a):

    >to jakos pan sie nie może skupić
    >
    >przelew awaryjny nie dotyczy rachunku emax plus

    No to jeszcze raz się skup. Owszem dotyczy.
    http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/emax_plus.html

  • 10. Data: 2008-07-14 20:14:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 22:10:27 +0200, "Michał R." <m...@e...pl> wklepał(-a):

    >to draństwo ten mbank czym wy sie zachwycacie
    >
    >dla mnie to draństwo 5 czy 10 zł za przelew nie uważacie że to troche
    >przydużo jak na bank internetowy
    >
    >rozumiem 1 zł ale 10 zł za przelew

    To jest konto oszczędnościowe, a nie ROR. Niejeden bank stosuje takie opłaty,
    żeby uniknąć dużej rotacji pomiędzy rachunkami.

    >no kurde - chyba ze w Polsce same burżujstwo i stać was na takie opłaty
    >
    >tak czy siak zamroziłem sobie pieniądze na pół miesiąca (oczywiscie część
    >pieniędzy)

    Załóż sobie dodatkowe emax plusy i podziel pieniądze pomiędzy nie.