  • 1. Data: 2009-07-16 14:53:15
    Temat: Importowanie przelewów z pliku
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy w jakimś banku istnieje możliwość wprowadzenia przelewów do
    wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?

  • 2. Data: 2009-07-16 15:00:07
    Temat: Re: Importowanie przelewów z pliku
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-16 16:53, XYZ wrote:
    > Czy w jakimś banku istnieje możliwość wprowadzenia przelewów do
    > wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?
    Nie dodałem, że chodzi o bankowość indywidualną, choć ciekawi mnie
    również, gdzie udostępnione jest to dla firm.

  • 3. Data: 2009-07-16 16:05:10
    Od: "hathor3" <h...@w...pll>

    XYZ wrote:

    > Nie dodałem, że chodzi o bankowość indywidualną, choć ciekawi
    > mnie również, gdzie udostępnione jest to dla firm.

    BRE Bank dla bankowości korporacyjnej umożliwia taką opcję. Pliki
    przelewu generowane są przez programy księgowe.

    --
    hathor3

  • 4. Data: 2009-07-16 16:27:08
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    On 16 Lip, 16:53, XYZ <j...@m...bin> wrote:
    > Czy w jakimś banku istnieje możliwość wprowadzenia przelewów do
    > wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?

    OIDP Alior biznesowy ma taką funkcjonalość.

  • 5. Data: 2009-07-16 18:30:30
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

  • 6. Data: 2009-07-16 19:38:29
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    XYZ pisze:
    > Czy w jakimĹ? banku istnieje moĹźliwoĹ?Ä? wprowadzenia przelewĂłw do
    > wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?

    System bankowości elektronicznej Mazowieckiego Banku Regionalnego MRBank
    Online :-).

    Meehoo

  • 7. Data: 2009-07-16 21:25:29
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Tomasz wrote:
    > OIDP Alior biznesowy ma taką funkcjonalość.

    Fortis też, bo to ten sam system :)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 8. Data: 2009-07-16 22:54:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    > Nie dodałem, że chodzi o bankowość indywidualną, choć ciekawi mnie
    > również, gdzie udostępnione jest to dla firm.

    BPH ma taką usługę dla osób fizycznych. nie korzystałem, więc nie wiem, jak
    to dokładnie działa.

  • 9. Data: 2009-07-17 06:45:12
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    > Czy w jakimś banku istnieje możliwość wprowadzenia przelewów do wykonania
    > z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?

    ING posiada, ale import w formacie przygotowanym przez program księgowy.
    Nigdy tego nie sprawdzałem, ale chyba to format ELIXIR-owy, czyli tzw. plik
    etykietowy.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor