  • 1. Data: 2010-12-27 20:27:09
    Temat: Inernetowe kantory
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Splacam kredyt w Euro, do tej pory kupowalem walute w kantorze i
    wplacalem do banku. Ale szukam czegos wygodniejszego, do przeprowadzenia
    on-line. Znalazlem dwa kantory on-line:

    https://internetowykantor.pl/
    https://cinkciarz.pl/

    Moze ktos z nich korzystal i ma jakies spostrzezenia albo moze polecic
    inne podobne serwisy do kupna Euro - kilkaset na miesiac.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-12-27 20:54:16
    Temat: Re: Inernetowe kantory
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 27 Gru, 21:27, Marcin <n...@n...ru> wrote:

    > Moze ktos z nich korzystal i ma jakies spostrzezenia albo moze polecic
    > inne podobne serwisy do kupna Euro - kilkaset na miesiac.

    Walutomat jeszcze sprawdź, tam można po forexowym kursie kupić od
    jelonków.

  • 3. Data: 2010-12-27 22:51:13
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    W dniu 2010-12-27 21:56, Rysio pisze:

    > Jak zarabiasz w zlotowkach debilu to na chuj brales kredyt w EUR ?

    Ja obstawiam, że raczej brał na dom lub mieszkanie... Nie sądzę, żeby
    uzyskał kredyt denominowany w EUR na cele operacji plastycznych. A czemu
    w EUR- bo póki co sporo taniej, kurs rozsądny, adrenalina w bonsie (ale
    wcale nie tak dużo).

    Michał

  • 4. Data: 2010-12-27 22:52:58
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

> [...]
    >
    > Moze ktos z nich korzystal i ma jakies spostrzezenia albo moze polecic
    > inne podobne serwisy do kupna Euro - kilkaset na miesiac.

    Była o tym dyskusja dopiero co. Pierwszy adres polecam, sam korzystam
    (EUR z/do Aliora- przelewają w 5-10 minut). Kurs o 0,015PLN wyższy niż
    na forex, więc jak najbardziej porównywalny z kantorami "na mieście".
    Jedyny minus na początku korzystania to konieczność wysłania im
    papierowej zgody na faktury elektroniczne.

    Michał

  • 5. Data: 2010-12-28 03:02:54
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > uzyskał kredyt denominowany w EUR na cele operacji plastycznych. A czemu w
    > EUR- bo póki co sporo taniej, kurs rozsądny, adrenalina w bonsie (ale

    Z calegho serca ci zycze, by w polsce byl jak najszybciej eur.
    Po kredytach w euro widac jak banki w polsce doja ludzi, i komu zalezy na
    tym by euro jak najdluzej odsunac od zlotowki.

  • 6. Data: 2012-09-24 21:01:17
    Od: k...@f...org (Malicki)

    Hej, polecam Ci zajrzeć na ranking kantorów internetowych
    http://jakikantor.pl powinieneś znaleźć tam wszelkie potrzebne Ci
    informacje :)

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.druczek.eu

  • 7. Data: 2012-09-25 12:58:16
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Malicki" <k...@f...org> napisał w wiadomości
    > Hej, polecam Ci zajrzeć na ranking kantorów internetowych
    > http://jakikantor.pl powinieneś znaleźć tam wszelkie potrzebne Ci
    > informacje :)

    lipna stronka, nie ma tabeli porównawczej stawek

    erator/