eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2002-02-04 11:52:40
    Temat: Inteligo
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Chciałem założyc konto w Inteligo. Wypełniłem wniosek, kurier przywiózł mi
    paczkę z Inteligo. Niestety na wszystkich dokumentach jest wpisany błędny
    adres. Nie aktywowałem jeszcze konta przez telefon. No i teraz mam dylemat.
    Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
    muszę ?
    Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?
    Robert



  • 2. Data: 2002-02-04 16:20:38
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a3lsp5$nld$1@news.tpi.pl...
    > Chciałem założyc konto w Inteligo. Wypełniłem wniosek, kurier przywiózł mi
    > paczkę z Inteligo. Niestety na wszystkich dokumentach jest wpisany błędny
    > adres. Nie aktywowałem jeszcze konta przez telefon. No i teraz mam
    dylemat.
    > Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
    > muszę ?
    > Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?

    tak - mialem mase bledow w otrzymanej korespondencji od inteligo, ale jej
    wlasnie z ww powodu nie przyjalem i po kilku dniach przyszlo poprawione
    wina wiec raczej po twojej stronie - trzeba czytac co sie podpisuje
    teraz to dzwon do nich niech to poprawia



  • 3. Data: 2002-02-05 11:54:09
    Temat: Re: Inteligo
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:a3lsp5$nld$1@news.tpi.pl...
    > > Chciałem założyc konto w Inteligo........ Nie aktywowałem jeszcze konta
    przez telefon. No i teraz mam dylemat.
    > > Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
    > > muszę ?
    > > Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?
    >
    Też tak mam i też nie wiem. I czy muszę zastrzegać i rezygnować z karty
    oddzielnie,chociaż nigdy jej nie aktywowałam?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2002-02-05 14:20:51
    Temat: Re: Inteligo
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > > Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > > news:a3lsp5$nld$1@news.tpi.pl...
    > > > Chciałem założyc konto w Inteligo........ Nie aktywowałem jeszcze konta
    > przez telefon. No i teraz mam dylemat.
    > > > Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
    > > > muszę ?
    > > > Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?
    > >
    > Też tak mam i też nie wiem. I czy muszę zastrzegać i rezygnować z karty
    > oddzielnie,chociaż nigdy jej nie aktywowałam?

    normalnie konto i karte uaktywnij.
    a potem im zgłośc że jest błąd i dopiero teraz zauważyłeś

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1