  • 1. Data: 2004-11-16 11:55:02
    Temat: Inteligo
    Od: "Kasislawek" <k...@v...pl>

    Witam!
    Przed tym bankiem powinni ostrzegać!!!
    Zwiedziona pozytywnymi opiniami znajomych założyłam konto powiązane z
    rachunkiem inwestycyjnym - inwestycyjny to CDM.I już drugi raz pieknie mnie
    załatwili.Przelew zleciłam wczoraj o 8:00,zależało mi na tym aby pieniądze dziś
    spłynęły i co?Ano to,że o 20:30 dzwoni jakaś idiotka,żeby przelew potwierdzić
    (do jasnej cholery - po co w takim razie dają kartę kodów!!!)-jakieś 2 tygodnie
    temu podobna sytuacja,wtedy wzięłam to na karb tego,że świeżo założone konto i
    chcieli sprawdzić,ale po 3 miesiącach użytkowania - przecież widzą jaka kasa
    jest w obrocie,jaka wpływa z rachunku inwestycyjnego, a robią takie numery.
    Wniosek:Zamówiłam papiery na zamknięcie konta.
    Pozdrawiam ostrzegając
    Kasislawek

  • 2. Data: 2004-11-16 12:07:57
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

> [...]
    > numery.
    > Wniosek:Zamówiłam papiery na zamknięcie konta.

    no i wlasnie dupa,

    dzwonili do Ciebie bys potwierdzila przelew sporej kwoty, kiedy operuje na
    kwotach rzeczu 30 tys zl zawsze dzwonia by potwierdzic numer dowodu
    osobistego czy numer konta czy cos, normalne,

    wolalabys zeby 30tys wypierdzielilo z Twojego konta jak ktos znajdzie w
    Twoim domu karte kodow ? login i haslo bedzie mial z keyloggera, naprawde
    duze pole manewru,

    mi odpowiada taki sposob potwierdzania sporych przelewow, przynajmniej wiem
    ze moje miliardy nie wyplyna :P

    a Ty tutaj zaraz zamykasz konto,
    kobieto okres masz?

  • 3. Data: 2004-11-16 12:10:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kasislawek napisał:

    > Przed tym bankiem powinni ostrzegać!!!

    Przed napisaniem posta trzeba zrobic 10 glebokich oddechow.

> [...]
    > jest w obrocie,jaka wpływa z rachunku inwestycyjnego, a robią takie numery.

    Mam tam konto od lat i nigdy do mnie nie dzwonili, zeby cos potwierdzic.
    Dzwonili owszem, gdy nie wyszlo zlecenie stale, bo nie bylo kasy. Nie
    pomylily Ci sie przypadkiem banki?

    > Wniosek:Zamówiłam papiery na zamknięcie konta.

    Moze dobrze. O nerwy wlasne dbac trzeba.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-11-16 12:13:14
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    > Mam tam konto od lat i nigdy do mnie nie dzwonili, zeby cos potwierdzic.
    > Dzwonili owszem, gdy nie wyszlo zlecenie stale, bo nie bylo kasy. Nie
    > pomylily Ci sie przypadkiem banki?

    nie wime jaki jest próg kwoty przelewu powyżej którego dzwonią,
    ale takie 24tys zł muszę potwierdzać jak i 2 po 30tys kazdy z osobna tez,

    ale mi to odpowiada, jest takie falszywe poczucie bezpieczenstwa moich
    pieniedzy,
    jest git

  • 5. Data: 2004-11-16 12:35:33
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomasz napisał:

    > nie wime jaki jest próg kwoty przelewu powyżej którego dzwonią,
    > ale takie 24tys zł muszę potwierdzać jak i 2 po 30tys kazdy z osobna tez,

    OK. Swoja droga infomuja gdzies o tym?

    > ale mi to odpowiada, jest takie falszywe poczucie bezpieczenstwa moich
    > pieniedzy, jest git

    No tak, Najlepiej by bylo gdyby te kwoty byly definiowalne. Oczywiscie
    nie 200 zl, ale np. od 10 tys w gore. Z mozliwoscia calkowitego
    wylaczenia potwierdzania.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-11-16 13:36:09
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    > No tak, Najlepiej by bylo gdyby te kwoty byly definiowalne. Oczywiscie nie
    > 200 zl, ale np. od 10 tys w gore. Z mozliwoscia calkowitego wylaczenia
    > potwierdzania.

    no ale wydaje mi sie, ze inteligo woli chuchać na zimne,
    a taki jeden okradziony klient rozpowie ze ktos zdobyl jego kotno i chlap,
    nowych klientow bedzie mniej,

    bank woli klienta pomeczyc telefonem na swoj koszt niz potem dochodzic gdzie
    wyplynely dane pieniadze bez wiedzy wlasciciela konta,
    ale fakt na wlasna odpowiedzialnosc moznaby to wylaczyc - wedlug mnie
    wystarczy telefon do konsultanta, dadza adnotacje i pewnie by bylo na tyle,

    pamietacie jak kiedys byla afera z generowaniem komunikatow w mbanku,
    poprzez wrzucenie tekstu do linku ?
    nie do konca to samo, ale glosno o tym bylo :) i chyba lekko mbankowi
    zaszkodzilo ?!

  • 7. Data: 2004-11-16 13:36:11
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > Zwiedziona pozytywnymi opiniami znajomych założyłam konto powiązane z
    > rachunkiem inwestycyjnym - inwestycyjny to CDM

    CDM pekao ??? CDM pekao z Inteligo ????

  • 8. Data: 2004-11-16 14:49:23
    Od: "Kasislawek" <k...@v...pl>

    > CDM pekao ??? CDM pekao z Inteligo ????

    Witam!
    No co w tym dziwnego? - przecież nie będę zakładała konta w PeKaO S.A.!!Za,
    które trzeba zapłacić,obsługa beznadziejna.Mały bład,że chciałam polepszyć to
    co grało do tej pory,czyli mbank i CDM.
    Pozdrawiam
    Kasislawek

  • 9. Data: 2004-11-16 15:04:47
    Od: k...@v...pl

> [...]
    > duze pole manewru,
    >
    > mi odpowiada taki sposob potwierdzania sporych przelewow, przynajmniej wiem

    Zastanawiałam się,czy odpowiedzieć,bo widzę, że intelygencja wysoka!Dupa i
    okres -świetne!
    Jak napiseś buraku tobie odpowiada taki sposób potwierdzania-8:00 zlecenie
    przelewu, o 20:30 telefon z prośbą potwierdzenia?,a pieniądze potrzebne są na
    inwestycyjnym na dziś.Z pewnością ktoś znajdzie moje kody,które noszę w
    portfelu-złodziej,ale wtedy ciężko żeby z nich skorzystał jeśli zastrzegam i
    Visę i kody. Mnie nie odpowiada taki sposób potwierdzenia przelewu bez
    możliwości rezygnacji z tego sposobu,z pewnością nie uważam żeby było to
    normalne.A jutro już xxxx będzie droższy,czyli kicha.
    Nie mam obaw,że kasa wypłynie bo tylko wolne środki trzymam na koncie.
    Nie będę się zniżała do Twojego poziomu więc mimo wszystko Pozdrawiam
    Kasislawek

  • 10. Data: 2004-11-16 16:14:26
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Ja się cicho z boku wtrącę...

    > Jak napiseś buraku

    Ratunku! Kultury! Dorośli ludzie, spore pieniądze a zachowanie jak w
    podstawówce...

    > tobie odpowiada taki sposób potwierdzania-8:00 zlecenie
    > przelewu, o 20:30 telefon z prośbą potwierdzenia?

    I tu jest ewidentny problem - nie w dzwonieniu z potwierdzeniem, tylko
    w zrobieniu tego zbyt późno. Nie dysponuję sumami które pozwalałyby mi
    robić takie przelewy zbyt często ale w tych paru przypadkach gdy mi
    się taki przelew zdarzał, zwykle oddzwaniali po około pół godzinie.

    A do wyjaśnienia czemu oddzwonili za późno trzeba by na początku
    ustalić, czy w czasie w którym zwykle oddzwaniali (czyli do 1 godziny
    po) byłeś dostępny pod telefonem który inteligo ma jako kontaktowy. Bo
    może po prostu nie mogli się dodzwonić?