  • 1. Data: 2003-08-29 12:47:35
    Temat: [Inteligo] Brak autoryzacji kart
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    Kto wybiera się na zakupy z VE Inteligo powinien uważać. Od 50 minut trwa
    "przerwa techniczna", która rzekomo nie jest awarią :-). Na stronie Inteligo
    ani słowa...

    Krzysztof Zientara

  • 2. Data: 2003-08-29 13:01:34
    Temat: Re: [Inteligo] Brak autoryzacji kart
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

    > Kto wybiera się na zakupy z VE Inteligo powinien uważać. Od 50 minut trwa
    > "przerwa techniczna", która rzekomo nie jest awarią :-). Na stronie Inteligo
    > ani słowa...
    Na infolinii powiedzieli, że była to krótka przerwa i już się skończyła.
    Tomek

  • 3. Data: 2003-08-29 13:32:00
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    > Na infolinii powiedzieli, że była to krótka przerwa i już się skończyła.

    Mi Pani powiedziała, że nie mogą połączyć się z Euronetem, więc to wszystko
    wyjaśnia. Tylko, że np, PINu nadal zmienić nie można więc chyba nie jest
    wszystko ok.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Zientara

  • 4. Data: 2003-08-29 13:32:19
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof Zientara <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > "przerwa techniczna", która rzekomo nie jest awarią :-). Na stronie Inteligo

    Potwierdzam ,nie można wypłacić z bankomatu.Nie działa również serwis sms już
    od rana.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-08-29 15:46:48
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    15.18 - próba wyplaty z Bankomatu PKO BP w hali Dworca Centralnego w
    warszawie 40 zł "Brak możliwości realizacji tranzakcji" (nawet paragonu nie
    wydał)

    15.22 (w międzyczasie pieniadze pobrały dwie osoby) to samo...

    15.30 w podziemniach centralnego bankomat przy ekspozyturze. próba tym razem
    juz tylko na 20 zł... efekt jak wyzej.

    15.38 - euronet w podziemiach centralnego - 50-zł "niemozliwe połączenie z
    twoim centrum autoryzacji"

    15.50 - w podziemniach centralnego - drugi bankomat przy ekspozyturze.
    efekty jak powyzej

    W tym czasie dowiedziałem sie też ze raczenj nie da sie z automatu dodzwonic
    na 0800 121 121

    w efekcie (jako że nie chcialo mi sie ostatnio aktywowac karty
    mbankowej)... nie pojechałem do lublina.

    Jedyny poytyw, to ze przynajmniej bankomaty nie poblokowały tych pieniędzy.

    pojade dopiero za godzinę.
    Ale niech sie inteligo nie cieszy... do ich siedziby będe miał dokładnie 4
    piętra... nie omieszkam zjechac na parter i odwiedzić ich w tej sprawie :)

    pzdr

    PiotrW

  • 6. Data: 2003-08-29 16:24:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotrwarez wrote:

    > W tym czasie dowiedziałem sie też ze raczenj nie da sie z automatu
    > dodzwonic na 0800 121 121

    Gdzie się dowiedziałeś? Bo prawda to to nie jest :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-08-29 16:38:22
    Od: "Tomek" <m...@p...BLABLA.onet.pl>

    > Gdzie się dowiedziałeś? Bo prawda to to nie jest :-)))
    Jest prawda, jest. Sam straciłem 2h na dodzwonienie się na infolinię. Niezły
    numer mi wykręcili. Dostałem potwierdzenie sms-owe, że jedna z nieudanych
    prób wypłacenia kasy z bankomatu uszczupliła moje konto. W końcu dodzwoniłem
    się na infolinię, żeby dowiedzieć się, co jest grane. Okazało się, że sms
    jest wysyłany w momencie blokowania kwoty na koncie (pewnie na tym etapie
    zakończyła się współpraca z kartą), ale niestety sms-a o niezrealizowaniu
    transakcji już nie dostałem. Na infolinii potwierdzili, że jednak stan kasy
    się zgadza, a serwis sms po prostu tak działa.

    Tomek

  • 8. Data: 2003-08-29 16:48:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > Jest prawda, jest. Sam straciłem 2h na dodzwonienie się na infolinię.

    To ciekawe, bo ja parę razy dzwoniłam z automatu na 0800121121 i zawsze się
    dodzwoniłam.
    Czyli da się :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-08-29 16:50:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bio07h$ige$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > To ciekawe, bo ja parę razy dzwoniłam z automatu na 0800121121 i
    > zawsze się dodzwoniłam.
    > Czyli da się :-)))

    Pewnie stary aparat impulsowy to byl. U Tomka znaczy sie.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 10. Data: 2003-08-29 16:52:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Też tak myślę :-))) No ale skoro napisał, że "się nie da" :-)))) ...

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn