  • 1. Data: 2003-09-19 14:57:29
    Temat: [Inteligo] Modernizacja
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=208
    Czyzby dlugo oczekiwane rozszerzenie oferty. Mam nadzieje...
    K.

    PS. A moze "tylko" zmieniaja website na ten nowy. Mam nadzieje ze jak
    postawia go na Apache to nie bedzie sie tak przycinal jak teraz.

  • 2. Data: 2003-09-19 15:21:57
    Temat: Re: [Inteligo] Modernizacja
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof Cynarski wrote:
    > Czyzby dlugo oczekiwane rozszerzenie oferty. Mam nadzieje...

    Troche za krotko. Ale jak prezesa IFS posuneli to juz nie ma przeszkod, zeby
    wkoncu pare rzeczy dac :)

  • 3. Data: 2003-09-22 08:22:00
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bkf6uo$isf$1@news.onet.pl...

    > Troche za krotko. Ale jak prezesa IFS posuneli to juz nie ma przeszkod,
    zeby
    > wkoncu pare rzeczy dac :)

    Mogliby :) , ale jak na razie jest 22-gi a na stronie glownej wisi notatka o
    modernizacji 20-go. Oj chyba źle sie dzieje, bo to zupełnie nie podobne do
    inteligo. Widocznych "skutków" tej modernizacji też nie widze... Zobaczymy
    co to bedzie..
    Pozdrawiam
    K.

  • 4. Data: 2003-09-22 11:28:01
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    już sciagneli ze strony głównej notkę o modernizacji . w systemie jako
    laik modernizacji tez nie widzę ,
    a mogliby przelew do ZUS tak ja inne za 0,99 to by była modernizacja !!!

    Użytkownik "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com> napisał w
    wiadomości news:bkmbf2$oop$1@absinth.dialog.net.pl...

  • 5. Data: 2003-09-22 11:31:22
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "Dario" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > już sciagneli ze strony głównej notkę o modernizacji . w systemie jako
    > laik modernizacji tez nie widzę ,
    > a mogliby przelew do ZUS tak ja inne za 0,99 to by była modernizacja !!!

    No tak.. baardzo atrakcyjna... a jak na razie... jedyną widoczną oznaką są
    problemy z zalogowaniem się. Jeszcze w piątek tego nie bylo...
    K.