  • 1. Data: 2003-04-14 10:54:35
    Temat: Inteligo a kredyt
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Co sie stalo z kredytami w Inteligo po przejeciu przez PKO BP SA? AFAIR
    kredyt byl oferowany we wspolpracy z GE Capital Bank. Czy ci, ktorzy mielil
    go wtedy nadal moga z niego korzystac, czy musieli go od razu splacic?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 2. Data: 2003-04-14 11:33:19
    Temat: Re: Inteligo a kredyt
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote in message
> [...]
    mielil
    > go wtedy nadal moga z niego korzystac, czy musieli go od razu splacic?

    Nie, nie musieli. Korzystaja nadal. O zaprzestaniu udzielania kredytu z GE
    bylo na stronie i na liscie. Ostatnio na moje zapytanie o termin
    wprowadzenia czegos nowego napisali:

    Szanowny Panie pragniemy poinformowac, ze na dzien dzisiejszy nie posiadamy

    oferty kredytowej i kart kredytowej. Jednak od 1 listopada 2002 r. konto

    Inteligo jest prowadzone przez PKO Bank Polski, najwiekszy bank detaliczny w

    Polsce. Dzieki sile i stabilnosci PKO Banku Polskiego w bliskiej przyszlosci

    w ramach konta Inteligo zostanie udostepnionych wiele nowych produktów i

    uslug.

    M.

  • 3. Data: 2003-04-14 11:53:24
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> writes:

    > Co sie stalo z kredytami w Inteligo po przejeciu przez PKO BP SA? AFAIR
    > kredyt byl oferowany we wspolpracy z GE Capital Bank. Czy ci, ktorzy mielil
    > go wtedy nadal moga z niego korzystac, czy musieli go od razu splacic?

    Hmm, otwieramy stronę http://www.inteligo.pl/oferta/kredyt.html (do
    której link jest także w aplikacji z zakładki Kredyt) i czytamy

    Wycofanie kredytu Inteligo z oferty nie wpływa w żaden sposób na
    realizację umów Klientów, którzy nadal z niego korzystają. Osoby,
    które aplikowały o kredyt w ostatnich dniach, będą mogły z niego
    skorzystać na niezmienionych zasadach.