  • 1. Data: 2004-12-14 18:14:35
    Temat: Inteligo a usługa PKO Inteligo - Czy ktoś porównał w praktyce?
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    Czy ktoś miał okazję porównać w praktyce implementację platformy
    elektronicznej jaką od początku posługuje się bank Inteligo jako usługi PKO
    Inteligo? Czy to istotnie identyczne rozwiązanie, czy jakaś modyfikacja /
    mutant przerobiony na własny użytek? Będę wdzięczny za informacje. Jeśli to
    mianowicie identyczne rozwiązanie to wychodzi na to, że superkonto jest
    tańsze przy obsłudze przez internet niż konto inteligo. Chciałbym poczytać
    konkretne opinie, jak się ta platforma zadomowiła w PKO BP jako usługa PKO
    inteligo i co na to użytkownicy i klienci PKO BP?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-12-15 09:57:21
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Czy to istotnie identyczne rozwiązanie,

    Nie. Funkcjonalność jest różna. Przykładowo, w pko inteligo nie ma
    obligacji, TFI, usług emailowych i komórkowych, przelewy są
    zdecydowanie mniej online itd itp.

  • 3. Data: 2004-12-15 19:05:44
    Od: Aegir <n...@t...cy>

    Dnia Wed, 15 Dec 2004 10:57:21 +0100, Marcin Kasperski napisał(a):

    > Nie. Funkcjonalność jest różna. Przykładowo, w pko inteligo nie ma
    > obligacji, TFI, usług emailowych i komórkowych, przelewy są
    > zdecydowanie mniej online itd itp.

    Komórkowe to są ale działają do dupy /mi smsy przychodziły dzień po
    księgowaniu/.