-
1. Data: 2004-09-26 15:57:16
Temat: Inteligo - blokada na transakcje kartowa
Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>
Witam,
Zapłaciłem sobie karta Visa wydana przez Inteligo w internecie. Niestety po
wejsciu na konto przez www zauwazylem, że zostały zablokowane środki
trzykrotnie na ta sama kwote. Zadzwoniłem do BOKu i powiedziałem Pani, że
zapłaciłem tylko raz a blokada jest ustawiona trzykrotnie na tą sama kwote.
Czy nie ma mozliwości sciagnięcia tej blokady jeśli ja nie wykonywałem
takich transakcji na jakie zostaly zablokowane środki na moim koncie? Czy
dla banku bardziej liczy się to co otrzymał z systemu płatniczego (bledna
informacje) niż dyspozycja ustna właściela konta o zatrzymaniu tych
transakcji kartowych?
Pozdrawiam,
MiC
-
2. Data: 2004-09-26 17:44:58
Temat: Re: Inteligo - blokada na transakcje kartowa
Od: "Marcin" <a...@p...onet.pl>
Witam
nie łam się jeżeli zapłaciłeś tylko raz to po 7 dniach lokada wygaśnie i
środków i nie zabiorą
ja miałem podobnie z bankomatem
miła pani powiedziała, że nic z tym zrobić nie można
widocznie są to tzw wady wrodzone
Pozdrawiam Marcin
Użytkownik "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl> napisał w wiadomości
news:cj6osm$2a6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Zapłaciłem sobie karta Visa wydana przez Inteligo w internecie. Niestety
po
> wejsciu na konto przez www zauwazylem, że zostały zablokowane środki
> trzykrotnie na ta sama kwote. Zadzwoniłem do BOKu i powiedziałem Pani, że
> zapłaciłem tylko raz a blokada jest ustawiona trzykrotnie na tą sama
kwote.
>
> Czy nie ma mozliwości sciagnięcia tej blokady jeśli ja nie wykonywałem
> takich transakcji na jakie zostaly zablokowane środki na moim koncie? Czy
> dla banku bardziej liczy się to co otrzymał z systemu płatniczego (bledna
> informacje) niż dyspozycja ustna właściela konta o zatrzymaniu tych
> transakcji kartowych?
>
> Pozdrawiam,
> MiC
>
>
-
3. Data: 2004-09-27 22:59:37
Temat: Re: Inteligo - blokada na transakcje kartowa
Od: "Piotr" <p...@c...cz>
> wejsciu na konto przez www zauwazylem, że zostały zablokowane środki
> trzykrotnie na ta sama kwote. Zadzwoniłem do BOKu i powiedziałem Pani, że
A pisalo pewnie na stronie wyraznie - nie klikac w reload....
Pozdr.,
Piotr
-
4. Data: 2004-09-28 05:37:14
Temat: Re: Inteligo - blokada na transakcje kartowa
Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>
Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości
> A pisalo pewnie na stronie wyraznie - nie klikac w reload....
A w ktorym miejscu napisałem, że odświeżałem strone?
Pozdrawiam,
MiC
-
5. Data: 2004-09-28 09:24:06
Temat: Re: Inteligo - blokada na transakcje kartowa
Od: "Piotr" <p...@c...cz>
> A w ktorym miejscu napisałem, że odświeżałem strone?
Innej mozliwosci zaistnienie tego typu sytuacji niestety nie ma.... A w
kwestii blokady - jak sklep rozliczy transakcje prawidlowo - to 2 nadplanowe
blokady znikną (czas - od kilku do kilkunastu dni), jesli rozliczy z
automatu - to niestety pozostaje napisac reklamacje.
Pozdr.,
Piotr
-
6. Data: 2004-09-28 14:43:15
Temat: Re: Inteligo - blokada na transakcje kartowa
Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>
Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości:
> Innej mozliwosci zaistnienie tego typu sytuacji niestety nie ma....
A jednak... Serwis za posrednictwem, ktorego dokonywałem płatności przyznał
się do bledu w systemie, ktory sciagnal trzykrotnie ta sama transakcje.
> A w kwestii blokady - jak sklep rozliczy transakcje prawidlowo - to 2
nadplanowe
> blokady znikną
Zniknely:-)
Pozdrawiam,
MiC