-
1. Data: 2013-11-08 16:23:22
Temat: Inteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są!
Od: eisenberg <e...@n...pl>
Znowu usprawniają system trans.? Jeśli tak, to dobrą porę wybrali
-
2. Data: 2013-11-09 08:17:21
Temat: Re: Inteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są!
Od: "Pawel U." <p...@n...pl>
Użytkownik "eisenberg" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5a6f1f5f-1c8e-479b-9c2d-ea198e5fb72f@go
oglegroups.com...
Znowu usprawniają system trans.? Jeśli tak, to dobrą porę wybrali
********
Rzeczywiście super pora - początek "długiego weekendu" i czas na wyjazdy.
Tylko współczuć osobom, które całą kasę mają w PKO BP. Ja wczoraj, próbując
użyć kartę Inteligo w bankomacie PKO BP tez miałem "brak środków na koncie",
w Pekao "skontaktuj się ze swoim bankiem", a w Euronecie "karta nieważna"!
Paweł
-
3. Data: 2013-11-09 14:11:00
Temat: Re: Inteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są!
Od: eisenberg <e...@n...pl>
W dniu sobota, 9 listopada 2013 08:17:21 UTC+1 użytkownik Pawel U. napisał:
> Rzeczywiście super pora - początek "długiego weekendu" i czas na wyjazdy.
>
> Tylko współczuć osobom, które całą kasę mają w PKO BP. Ja wczoraj, próbując
>
> użyć kartę Inteligo w bankomacie PKO BP tez miałem "brak środków na koncie",
>
> w Pekao "skontaktuj się ze swoim bankiem", a w Euronecie "karta nieważna"!
>
Awaria. Kasę wypłacić z bankomatu już można, ale przy próbie zapłaty kartą Inteligo
komunikat "karta nieważna"