-
1. Data: 2003-09-01 11:05:56
Temat: Inteligo - dodzwanianie się
Od: "Edi" <w...@p...fm>
Hej.
Widziałem w kilku postach że macie problemy z dodzwanianiem się na
infolinię.
Mi też zdarza się to dosyć często.
Czy coś robiliście w tej sprawie?
Jakieś zażalenie, odpowiedzi na nie?
Ja rozmawiałem z robocikiem, który uparcie powtarzał: Przepraszamy, staramy
się zadowolić klientów, w czym panu pomóc
:) Śmieszne to było.
Generalnie martwię się tym, że jak przychodzi co do czego to nie ma do kogo
gęby odezwać.
Chyba jednak przejdę na bank z placówkami.
Pzdr
--
-
2. Data: 2003-09-02 07:27:19
Temat: Re: Inteligo - dodzwanianie się
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Edi" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
news:biv9ab$1om3$1@news2.ipartners.pl...
> Ja rozmawiałem z robocikiem, który uparcie powtarzał: Przepraszamy,
staramy
> się zadowolić klientów, w czym panu pomóc
> :) Śmieszne to było.
Kwestia szkoleń. Musiał tak mówić i już. Już Ty nie martw, oni dobrze
wiedzą, jak długo się na konsultanta czeka. On Ci nie mógł więcej
powiedzieć. Bo niby czego oczekujesz?
Możesz zawsze reklamację złożyć.
> Generalnie martwię się tym, że jak przychodzi co do czego to nie ma do
kogo
> gęby odezwać.
> Chyba jednak przejdę na bank z placówkami.
A jak w placówkach będziesz miał kolejki na 40 minut i upomnisz się o
swoje - to myślisz, że usłyszysz co innego? 'przepraszamy, ale tylu ludzi
mamy, proszę poczekac'...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
[wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]
-
3. Data: 2003-09-02 07:34:40
Temat: Re: Inteligo - dodzwanianie się
Od: "Edi" <w...@p...fm>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bj1goi$rrt$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Edi" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> news:biv9ab$1om3$1@news2.ipartners.pl...
>
> > Ja rozmawiałem z robocikiem, który uparcie powtarzał: Przepraszamy,
> staramy
> > się zadowolić klientów, w czym panu pomóc
> > :) Śmieszne to było.
>
> Kwestia szkoleń. Musiał tak mówić i już. Już Ty nie martw, oni dobrze
> wiedzą, jak długo się na konsultanta czeka. On Ci nie mógł więcej
> powiedzieć. Bo niby czego oczekujesz?
>
> Możesz zawsze reklamację złożyć.
>
> > Generalnie martwię się tym, że jak przychodzi co do czego to nie ma do
> kogo
> > gęby odezwać.
> > Chyba jednak przejdę na bank z placówkami.
>
> A jak w placówkach będziesz miał kolejki na 40 minut i upomnisz się o
> swoje - to myślisz, że usłyszysz co innego? 'przepraszamy, ale tylu ludzi
> mamy, proszę poczekac'...
>
> --
> Pozdrawiam,
>
> Wojciech Nawara
> w...@o...pl; 0501950782
> [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]
>
Zgadza się. Takich odpowiedzi się niestety spodziewałem od konsultanta.
Martwię sie jednak żeby jakośc usług nie spadała i żeby długie oczekiwanie
nie stało się u nich normą.
Pzdr
-
4. Data: 2003-09-02 08:14:19
Temat: Re: Inteligo - dodzwanianie się
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Edi" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
news:bj1ha8$29sd$1@news2.ipartners.pl...
> Zgadza się. Takich odpowiedzi się niestety spodziewałem od konsultanta.
> Martwię sie jednak żeby jakośc usług nie spadała i żeby długie
oczekiwanie
> nie stało się u nich normą.
Rozumiem. Dlatego możesz na przykład napisać e-maila do nich z informacją,
że obecnie czas oczekiwania jest stanowczo za długi. Czym więcej zgłoszeń -
tym szybciej sytuacja może się poprawić.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
[wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]