-
1. Data: 2003-11-21 10:04:45
Temat: Inteligo = firma przyjazna klientowi
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Inteligo = firma przyjazna klientowi
Inteligo (należące do PKO BP) otrzymało Godło Programu Firma Przyjazna
Klientowi. Celem Programu jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą
klienta poprzez budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych
korzyściach. Partnerami Programu są Microsoft i Energis. Dzisiejsza nagroda
jest kolejnym wyróżnieniem dla Inteligo za najwyższą jakość obsługi klienta.
wiecej: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3730
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankowosci
-
2. Data: 2003-11-21 10:26:55
Temat: Re: Inteligo = firma przyjazna klientowi
Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
> Inteligo = firma przyjazna klientowi
AIG Bank też.
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2003-11-21 10:34:09
Temat: Re: Inteligo = firma przyjazna klientowi
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
> AIG Bank też.
Ale to zupelnie inna liga ;)
-
4. Data: 2003-11-21 10:45:48
Temat: Re: Inteligo = firma przyjazna klientowi
Od: "p@blo" <b...@p...onet.pl>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości news:bpknvm$t00$1@news.onet.pl...
> Inteligo = firma przyjazna klientowi
>
> Inteligo (należące do PKO BP) otrzymało Godło Programu Firma Przyjazna
> Klientowi. Celem Programu jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą
> klienta poprzez budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych
> korzyściach. Partnerami Programu są Microsoft i Energis. Dzisiejsza
nagroda
> jest kolejnym wyróżnieniem dla Inteligo za najwyższą jakość obsługi
klienta.
> wiecej: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3730
He He
Niby przyjazna ale każdy z nas klientów ma inne kryteria oceny.
Wystarczy spojrzeć wyżej na post: "jak przyspieszyć zakładanie inteligo?"
Ja mam do nich tylko jedną uwagę - jak dzwonię na infolinię to z reguły
przez 10 minut słucham muzyki.
Przecież do tego służy radio.
Pzdr
p@blo
-
5. Data: 2003-11-21 11:37:59
Temat: Re: Inteligo = firma przyjazna klientowi
Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
> > AIG Bank też.
>
> Ale to zupelnie inna liga ;)
Ale bank.
BTW ciekaw jestem, któty jest TZ w tej wyższej? ;-)
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2003-11-21 11:49:27
Temat: Re: Inteligo = firma przyjazna klientowi
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
> Ale bank.
Bankowosc prywatna - tez bankowosc jak i korporacyjna ;)
Moim zdaniem potwierdzaja sie cele Inteligo czyli uplasowania go jako
wirtualnego konkurujacego przede wszystkim jakoscia i nizszymi cenami niz
bankow tradycyjnych.
-
7. Data: 2003-11-21 11:57:29
Temat: Re: Inteligo = firma przyjazna klientowi
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik p@blo napisał:
>
>>Inteligo = firma przyjazna klientowi
>>
>>Inteligo (należące do PKO BP) otrzymało Godło Programu Firma Przyjazna
>>Klientowi. Celem Programu jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą
>>klienta poprzez budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych
>>korzyściach. Partnerami Programu są Microsoft i Energis. Dzisiejsza
> nagroda
>>jest kolejnym wyróżnieniem dla Inteligo za najwyższą jakość obsługi
> klienta.
>>wiecej: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3730
>
> He He
> Niby przyjazna ale każdy z nas klientów ma inne kryteria oceny.
> Wystarczy spojrzeć wyżej na post: "jak przyspieszyć zakładanie inteligo?"
> Ja mam do nich tylko jedną uwagę - jak dzwonię na infolinię to z reguły
> przez 10 minut słucham muzyki.
> Przecież do tego służy radio.
To i tak rekord swiata w porownaniu z mBankiem. Poza tym wszystko gra.
Bartol