  • 1. Data: 2004-09-08 14:48:55
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury
    Od: "MojeDzwonki.pl" <b...@M...pl>

> [...]
    > kilka dni wylaczony telefon, a poniewaz spodziewalem sie, ze kurier juz
    > probowal sie kontaktowac, to sam zadzwonilem do Masterlink i poprosilem
    > o dostarczenie lezacej u nich paczki pod adres mojej firmy.
    >
    > Wyglada na to, ze na skutek nieprzestrzegania przez kuriera procedur
    > mozliwe jest zalozenie konta na fikcyjne dane. Prawdopodobienstwo
    > dokonania takiego naduzycia nie jest jednak chyba zbyt duze - ciekawi
    > mnie jak powszechne jest podobne podejscie do sprawy wsrod kurierow. Byl
    > to szczegolny kurier czy oni tak maja? :-)

    A u mnie Masterlink sie opier... dzis sprawdzalem w banku i przesylka byla
    wysylana do mnie juz dawno temu... kolejny raz bede musial zlozyc na nich
    skarge - wczesniej w podobny sposob dostarczano mi umowe kredytowa... po
    trzeciej interwencji telefonicznej dowieziono mi ja w 15 minut.

  • 2. Data: 2004-09-09 10:16:28
    Temat: Inteligo i Masterlink - procedury
    Od: Konrad <k...@s...die>

    Witam.

[...]

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad, Wroclaw

  • 3. Data: 2004-09-09 10:50:44
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 9 wrzesień (czwartek) gdy o godzinie 12:16 *Konrad* napisał(a) :

    > Byl
    > to szczegolny kurier czy oni tak maja? :-)
    nie, oni tak maj,a zwłaszcza Masterlink.
    Najlepiej pod tym względem wypada TNT ,DHL(kiedyś Serwisco)

    --

    Pozdrawiam Daniel
    Precz z ZUSem -> http://www.zusdajnamluz.pl/ <-

  • 4. Data: 2004-09-09 11:23:58
    Od: "Pawel" <h...@g...pl>

    Ja odbieralem przesylke w domu - pod swoim adresem ale dowodu kurier nie
    sprawdzal mimo ze w reku go mialem i chcialem mu dac (przeczytalem wczesniej
    instrukcje otwierania konta wiec bylem na to psychicznie i fizycznie
    przygotowany)

  • 5. Data: 2004-09-10 10:10:25
    Od: LeszekTG <l...@w...interia.pl>

    Uzytkownik Konrad napisal w dniu 2004-09-09 12:16:28, w wiadomosci
    <news:chpahs$glh$1@inews.gazeta.pl> takie oto slowa:
    > Witam.

    Mieszkam w mieszkaniu w ktorym nie jestem zameldowany (zameldowany jestem u
    rodziców) wiec kiedy zadzwonili do mnie z Masterlinka powiedzialem zeby
    kurier podjechał pod adres w którym akurat jestem. Przyjechal, nie
    sprawdzil DO dal przesylke i pojechał - wiec tak jak u Ciebie

    --
    pozdrawiam
    Leszek

  • 6. Data: 2004-09-14 09:28:36
    Od: "Edmund28" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > mnie jak powszechne jest podobne podejscie do sprawy wsrod kurierow. Byl
    > to szczegolny kurier czy oni tak maja? :-)

    A ja jestem bardzo zadowolony z profesjonalizmu Masterlinka. Współpracuję z
    nimi na codzien i mimo malych potkniec to naprawde porzadna firma ktora dba o
    klientów. Sam mam konto w Inteligo i u mnie doreczenie bylo z pełna weryfikacją
    danych, tak wiec jak widac Wasze przypadki to nie reguła.

    z pozdrowieniami Edmund

  • 7. Data: 2004-09-14 16:38:03
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Edmund28" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    weryfikacją
    > danych, tak wiec jak widac Wasze przypadki to nie reguła.

    To chyba Ty właśnie byłeś wyjątkiem od reguły, bo na przykład w moim
    przypadku:
    - pracownik poprosił mnie, żebym sam sprawdził sobie numer dowodu
    - szkoda mu było kasy na telefon, więc napisał tylko SMSa, że ma przesyłkę i
    żebym się skontaktował
    - dał mi do zrozumienia, że robi mi łaskę, że umawiamy się w dogodnym dla
    mnie terminie
    - i tak przyjechał o innej godzinie

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 8. Data: 2004-09-14 18:10:22
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > żebym się skontaktował
    > - dał mi do zrozumienia, że robi mi łaskę, że umawiamy się w dogodnym dla

    Czlowiek chcial dobrze, ciezko jest trafic osobe prywatna w domu, wiec kurier
    stara sie jako moze zeby Wam dogodzic. Nie rozumiem co jest zlego w tym ze
    kurier chcial nawiazac kontakt z odbiorca. Zreszta mysle ze Ty tez bysniezbyt
    chetnie dzwonil do kilkunastu niezdecydowanych osbiorców i tracil swoje
    pieniadze... glowe daje ze wolalbys wyslac smsa....

  • 9. Data: 2004-09-14 18:42:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > chetnie dzwonil do kilkunastu niezdecydowanych osbiorców i tracil swoje
    > pieniadze... glowe daje ze wolalbys wyslac smsa....

    Czekaj, czekaj, czy osoby zakladajace konto w Inteligo sa niezdecydowane
    co do tego, czy chca by kurier przyjechal? Pracujesz w Masterlinku?

    Na poczatku Inteligo korzystalo z Servisco zdaje sie. Szybko sprawnie i
    punktualnie wszystko sie odbywalo. Potem niestety przeszli do
    Masterlinka. Pewnie ceny maja tak samo niskie jak jakosc uslug. Kurierzy
    generalnie maja wszystko w dupie, klamia, oszukuja, przyjezdzaja kiedy
    chca itd. Nigdy nie skorzystam z uslug tej firmy, bo szkoda czasu i
    pieniedzy.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-09-14 20:57:10
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > generalnie maja wszystko w dupie, klamia, oszukuja, przyjezdzaja kiedy
    > chca itd. Nigdy nie skorzystam z uslug tej firmy, bo szkoda czasu i

    Nie pracuje w tej firmie a jedynie wspolpracuje z nimi, konto w inteligo
    zalozylem jakies ponad 2lata temu i jak wiem Inteligo nadal korzysta z uslug
    masterlink, wiec cos musi w tym byc... niesadzisz?? A moze Ty pracujesz w
    Servisco?? Zreszta widac ze nie siedzisz w branzy firm logistycznych bo
    niewiele na ten temat wiesz. Twoje pojecie ogranicza sie zapewne jedynie do
    jednego incydentu...

    Czekaj, czekaj, czy osoby zakladajace konto w Inteligo sa niezdecydowane
    > co do tego, czy chca by kurier przyjechal? - klient to klient - dzis
    zamawia, a jutro nawet nie wie co zamówil... taka jest niestety prawda. Na
    codzien mam kontakt z klientem wiec wiem.