  • 1. Data: 2009-08-01 13:01:35
    Temat: Inteligo i POS na poczcie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    W TOiP nie znalazłem wysokości opłaty za wypłatę kartą na poczcie (z
    użyciem POS). Jest tylko "Wypłata gotówki w oddziale innego banku" - 9,99
    zł.

    Tymczasem w FAQ jest coś takiego:

    42 Gdzie mogę bezpłatnie wypłacić gotówkę poprzez terminal POS?

    Wypłata gotówki z konta Inteligo bez opłat, jest możliwa w placówkach PKO
    BP oraz w urzędach pocztowych, które dysponują terminalami POS. Wykaz
    oddziałów i agencji PKO BP dysponujących terminalami POS jest dostępny na
    stronie http://www.inteligo.pl/ w zakładce "Pomoc" -> "Lokalizator
    bankomatów". Wykaz placówek pocztowych wyposażonych w terminale POS, jest
    dostępny na stronie http://www.poczta-polska.pl/, w lokalizacji: "Usługi"
    -> "Dla Ciebie" -> "Usługi finansowe" -> "Wypłata gotówki".

    Więc może mi ktoś powie czy mam wierzyć Tabeli czy FAQ?

  • 2. Data: 2009-08-02 09:38:05
    Temat: Re: Inteligo i POS na poczcie
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl>

    jureq pisze:
> [...]
    > -> "Dla Ciebie" -> "Usługi finansowe" -> "Wypłata gotówki".
    >
    > Więc może mi ktoś powie czy mam wierzyć Tabeli czy FAQ?

    30 lipca wypłaciłem z Inteligo na poczcie. Mam blokadę na kwotę wypłaty
    i nic więcej - wygląda więc, że rzeczywiście bezpłatnie.

    W wypadku gdyby jednak się pojawiła jakaś opłata - dam znać na grupie.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 3. Data: 2009-08-02 18:40:52
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    jureq pisze:
    > W TOiP nie znalazłem wysokości opłaty za wypłatę kartą na poczcie (z
    > użyciem POS). Jest tylko "Wypłata gotówki w oddziale innego banku" - 9,99
    > zł.

    Zapytałem Inteligo. Oto odpowiedź:

    W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną informujemy, że PKO
    Bank Polski we współpracy z Pocztą Polską oferuje posiadaczom kart
    płatniczych wydanych przez Bank możliwość wypłaty gotówki na poczcie. W
    związku z powyższym transakcje bezgotówkowe oraz wypłata gotówki,
    wykonywane kartą Inteligo Visa Electron w placówkach Poczty Polskiej
    wyposażonych w terminal POS, realizowane są bez prowizji. Wyjaśniamy
    również, że obowiązująca wcześniej opłata za wypłatę gotówki w Urzędzie
    Pocztowym, która zgodnie z Tabelą opłat i prowizji dla posiadaczy kont
    Inteligo wynosiła 9,99 PLN, została zniesiona 14 października 2008 roku.
    W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości
    prosimy o ponowny kontakt.

    Nie odpowiedzieli wprost z jakiego dokumentu wynika omawiana
    bezpłatność. Może jakiś regulamin promocji wisi gdzieś na www.pkobp.pl.

  • 4. Data: 2009-08-04 07:52:19
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną informujemy, że PKO Bank
    > Polski we współpracy z Pocztą Polską oferuje posiadaczom kart płatniczych
    > wydanych przez Bank możliwość wypłaty gotówki na poczcie.

    Dobrze wiedzieć. Dziwne, że jakoś szeroko się tym nie chwalą. Za to klienci
    PKO BP jeszcze do niedawna płacili 1,10 za taką transakcję.

  • 5. Data: 2009-08-04 17:29:54
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    corner pisze:

    > Dobrze wiedzieć. Dziwne, że jakoś szeroko się tym nie chwalą. Za to klienci
    > PKO BP jeszcze do niedawna płacili 1,10 za taką transakcję.

    Co nie znaczy, że nie płacą nadal. Zauważ, że w cytowanej odpowiedzi
    jest mowa o tym, że bezpłatne wypłaty w placówce pocztowej są możliwe
    przy wykorzystaniu karty _Inteligo_. W tabeli opłat PKO BP nadal ta
    opłata występuje. Więc posiadacze "klasycznych" kont PKO BP albo też
    mają za darmo na podstawie tego tajemnicznego-nie-znanego-nikomu
    dokumentu, albo ta opłata w wysokości 1,10 PLN jest ciągle pobierana.

  • 6. Data: 2009-08-04 20:13:05
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > Co nie znaczy, że nie płacą nadal.

    No to pewnie płacą. Napisałem, że "płacili", bo nie chciało mi się sprawdzać
    aktualnej TOiP.