eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo jest durne
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2009-01-20 18:19:20
    Temat: Inteligo jest durne
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    właśnie dostałem nową kartę płatniczą do rachunku. Aktywowałem ją i... stara
    znikła z systemu. Ślad po niej zaginął... By ich pokopało.


    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.


  • 2. Data: 2009-01-20 18:37:59
    Temat: Re: Inteligo jest durne
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    Tristan pisze:
    > Witam,
    >
    > właśnie dostałem nową kartę płatniczą do rachunku. Aktywowałem ją i... stara
    > znikła z systemu. Ślad po niej zaginął... By ich pokopało.
    >
    >
    ale to jakis problem?


  • 3. Data: 2009-01-20 18:39:17
    Temat: Re: Inteligo jest durne
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Tomasz wrote:

    >> właśnie dostałem nową kartę płatniczą do rachunku. Aktywowałem ją i...
    >> stara
    >> znikła z systemu. Ślad po niej zaginął... By ich pokopało.

    > ale to jakis problem?

    jesli ta nowa to kolejna karta do rachunku to pewnie jest problem


  • 4. Data: 2009-01-20 18:45:46
    Temat: Re: Inteligo jest durne
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 styczeń 2009 19:37
    (autor Tomasz
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gl4up3$7il$1@node1.news.atman.pl>):

    >> właśnie dostałem nową kartę płatniczą do rachunku. Aktywowałem ją i...
    >> stara znikła z systemu. Ślad po niej zaginął... By ich pokopało.
    > ale to jakis problem?


    Taaaaaaa.... Znikła historia.


    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.


  • 5. Data: 2009-01-20 19:56:54
    Temat: Re: Inteligo jest durne
    Od: "slawek kozlowski" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gl55cu$rn3$1@news.interia.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 styczeń 2009 19:37
    > (autor Tomasz
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <gl4up3$7il$1@node1.news.atman.pl>):
    >
    >>> właśnie dostałem nową kartę płatniczą do rachunku. Aktywowałem ją i...
    >>> stara znikła z systemu. Ślad po niej zaginął... By ich pokopało.
    >> ale to jakis problem?
    >
    >
    > Taaaaaaa.... Znikła historia.
    >
    >
    > --
    > Tristan
    >
    > Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.


    Historia nie jest czasami do rachunku a nie do karty ?

    slawekk


  • 6. Data: 2009-01-20 20:37:24
    Temat: Re: Inteligo jest durne
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    slawek kozlowski pisze:
    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:gl55cu$rn3$1@news.interia.pl...
    >> W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 styczeń 2009 19:37
    >> (autor Tomasz
    >> publikowane na pl.biznes.banki,
    >> wasz znak: <gl4up3$7il$1@node1.news.atman.pl>):
    >>
    >>>> właśnie dostałem nową kartę płatniczą do rachunku. Aktywowałem ją i...
    >>>> stara znikła z systemu. Ślad po niej zaginął... By ich pokopało.
    >>> ale to jakis problem?
    >>
    >>
    >> Taaaaaaa.... Znikła historia.
    >
    > Historia nie jest czasami do rachunku a nie do karty ?

    Jest. W Inteligo zaawsze aktywacja nowej powodowala znikniecie starej -
    ale jesli byly jakies blokady to zostana rozliczone.

    A historia jest zawsze do rachunku - i tam mozesz wszystko sprawdzic.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1