  • 1. Data: 2004-10-08 09:59:30
    Temat: Inteligo leży?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Potrzebuje sie zalogować a tu cuś takiego:

    "Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być zrealizowana"

    Ktoś też tak ma?

  • 2. Data: 2004-10-08 10:02:54
    Temat: Re: Inteligo leży?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ck5oe9$lp6$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:
    > Potrzebuje sie zalogować a tu cuś takiego:
    >
    > "Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być
    > zrealizowana"
    >
    > Ktoś też tak ma?

    Tu OK, 12:02.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-10-08 10:06:58
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-08 12:02, RobertSA wrote:
    > ck5oe9$lp6$...@n...onet.pl,

    miteż parę dni temu coś podobnego się zdarzyło, raz czy 2.
    Za to dziś logując się do mBanku dostałem komunikat o niemożności
    podłączenia jakiegos "gateway" Niestety, nie udało mi się powtórczyć.

    KJ

  • 4. Data: 2004-10-08 10:10:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > miteż parę dni temu coś podobnego się zdarzyło, raz czy 2.
    > Za to dziś logując się do mBanku dostałem komunikat o niemożności
    > podłączenia jakiegos "gateway" Niestety, nie udało mi się powtórczyć.

    Juz ok - dzięki za odzew. Musiałam szybki przelewik zrobić i mnie to
    wkurzyło :-)

  • 5. Data: 2004-10-08 10:12:29
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ck5os4$nmg$...@i...gazeta.pl,
    Kamil Jońca <k...@g...pl>:

> [...]
    > Za to dziś logując się do mBanku dostałem komunikat o niemożności
    > podłączenia jakiegos "gateway" Niestety, nie udało mi się powtórczyć.

    Ale innym się udało ;)
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    63592&t=663590#reply_663592

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-10-08 15:44:53
    Od: "ghosia " <g...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Potrzebuje sie zalogować a tu cuś takiego:
    >
    > "Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być zrealizowana"
    >
    > Ktoś też tak ma?

    Ja mam podobnie, kiedy probuje wyplacic pieniadze z bankomatu:
    "operacja nie moze zostac zaeralizowana..." albo cos podobnego. Probowalam w
    dwoch bankomatach PKO i jednym BGZ, wszedzie to samo. A na strone moge sie
    zalogowac bez problemow...
    Jeden facet przede mna mial to samo (z kontem w Inteligo).

    Czy to tylko tak lokalnie (Tczew), czy moze sprawa jest globalna?