-
1. Data: 2003-12-02 19:41:50
Temat: Inteligo - odpowiedzi na mejle
Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>
Czy zdarzyło się wam ostatnio uświadczyć odpowiedzi od konsultanta Inteligo
na pytanie przesłane z formularza w dziale pomoc? Czy brak odpowiedzi
zaczyna robić się standardem?
--
Pozdrawiam
Krzysztof Zientara
-
2. Data: 2003-12-02 20:20:35
Temat: Re: Inteligo - odpowiedzi na mejle
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>
Użytkownik "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bqipvg$2pal$1@news.atman.pl...
> Czy zdarzyło się wam ostatnio uświadczyć odpowiedzi od konsultanta
Inteligo
> na pytanie przesłane z formularza w dziale pomoc? Czy brak odpowiedzi
> zaczyna robić się standardem?
Powiem inaczej. Standardem zaczyna się robić opóźnienie. Nigdy brak
odpowiedzi.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
3. Data: 2003-12-03 20:45:18
Temat: Re: Inteligo - odpowiedzi na mejle
Od: "zip" <(nospam)ziger0@poczta.onet.pl>
> > Czy zdarzyło się wam ostatnio uświadczyć odpowiedzi od konsultanta
> Inteligo
> > na pytanie przesłane z formularza w dziale pomoc? Czy brak odpowiedzi
> > zaczyna robić się standardem?
>
Ja dostałem odpowiedź po ok. tygodniu.
Juz nawet zapomnialem ze o cos sie pytalem :)
-
4. Data: 2003-12-10 15:09:12
Temat: Re: Inteligo - odpowiedzi na mejle
Od: "Grzexs" <g...@g...pl>
> > > Czy zdarzyło się wam ostatnio uświadczyć odpowiedzi od
konsultanta
> > Inteligo
> > > na pytanie przesłane z formularza w dziale pomoc? Czy brak
odpowiedzi
> > > zaczyna robić się standardem?
> >
> Ja dostałem odpowiedź po ok. tygodniu.
> Juz nawet zapomnialem ze o cos sie pytalem :)
>
Ja po dwóch! Ale kulturalnie zacytowali moje pytanie. I rzeczywiście -
bez tego odpowiedź pasowałaby do wielu pytań "Proszę skontaktować się
z konsultantem, operacje będzie można przeprowadzić telefonicznie"!
Grzexs
-
5. Data: 2003-12-12 14:48:18
Temat: Re: Inteligo - odpowiedzi na mejle
Od: "Kamil Jjońca(newsy)" <k...@p...onet.pl>
Grzexs wrote:
[...]
> Ja po dwóch! Ale kulturalnie zacytowali moje pytanie. I rzeczywiście -
> bez tego odpowiedź pasowałaby do wielu pytań "Proszę skontaktować się
> z konsultantem, operacje będzie można przeprowadzić telefonicznie"!
>
Mi też odpisali po tygodniu, na 2 zapytania hurtem.
Jedno dotyczyło PZ a drugie wydruku formularza przelewu/wplaty na konto
(czy nie dałoby się bez poddruku)
KJ