  • 1. Data: 2006-04-04 09:07:28
    Temat: Inteligo padlo
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Znowu... Przerwa konserwacyjna w srodku dnia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-04-04 09:53:42
    Temat: Re: Inteligo padlo
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    Mithos <f...@a...pl> pisze:

    > Znowu... Przerwa konserwacyjna w srodku dnia.

    Sprawdzałem okolo 11:30 oraz obecnie - działa.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-04-04 18:15:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> napisał w
    wiadomości news:44324230$1@news.home.net.pl...

    > Sprawdzałem okolo 11:30 oraz obecnie - działa.

    Czy może mi ktoś wytłumaczyć, po co się zakłada konto w banku:
    - na którego otwarcie czeka sie kilkadziesiat dni
    - które bez przerwy internetowo pada

    Czy to jest może bank dla masochistów?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2006-04-05 09:07:25
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    SQLwysyn <s...@s...pl> pisze:

    > Czy może mi ktoś wytłumaczyć, po co się zakłada konto w banku:
    > - na którego otwarcie czeka sie kilkadziesiat dni

    W moim przypadku otwarcie konta w Inteligo trwało bodajże 8 dni, począwszy
    od dnia złożenia wniosku online. Otwarłem je najszybciej spośród wszystkich
    innych banków internetowych.

    > - które bez przerwy internetowo padaw

    Bez przesady.

    > Czy to jest może bank dla masochistów?

    A ty narzekasz na Inteligo - a masz tam konto? Po treści posta wnoszę, że
    nie masz i Twoje pretensje opierają się na opiniach innych osób.

    Generalnie IMO jest to bank w którym (jak w każdym innym) czasem się coś
    wysypie i tyle.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-04-05 17:33:25
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> napisał w
    wiadomości news:443388d7$1@news.home.net.pl...

    > A ty narzekasz na Inteligo - a masz tam konto?

    Oczywiście, że nie. Jako przybudówka najbardziej postkomunistycznego
    polskiego banku PKO BP jest dla mnie nie do zaakceptowania - nawet jakby
    dawali 30% na RORze.

    > Po treści posta wnoszę, że nie masz i Twoje pretensje opierają się na
    > opiniach innych osób.

    Od tego jest usenet. 50% postów tutaj jest poswieconych Inteligo i jego
    'działalności'.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2006-04-05 18:09:30
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    SQLwysyn pisze:

    > Oczywiście, że nie. Jako przybudówka najbardziej postkomunistycznego
    > polskiego banku PKO BP jest dla mnie nie do zaakceptowania - nawet jakby
    > dawali 30% na RORze.

    Dobrze byłoby samemu sprawdzić zanim wyda się osąd.

    Gruba przesada z tymi 50%.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 7. Data: 2006-04-05 21:05:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> napisał w
    wiadomości news:443407d5$1@news.home.net.pl...

    > Dobrze byłoby samemu sprawdzić zanim wyda się osąd.

    Wiesz kolego, lepiej sie uczyc na cudzych niz wlasnych błedach. To mniej
    kosztuje.
    A z PKO BP mialem do czynienia wiele razy. Nigdy wiecej.

    Ale widze, ze mam do czynienia ze slepym wielbicielem. Pozostaj w swym
    uwielbieniu w osamotnieniu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2006-04-05 21:49:44
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    SQLwysyn pisze:

    > Ale widze, ze mam do czynienia ze slepym wielbicielem.

    Zamiast ślepego wielbiciela wolałbym wyważonego racjonalistę ;)
    Jeśli ktoś pisze, że 50% postów na p.b.b to dotyczy Inteligo i jego
    'działalności' to znaczy że przejaskrawia sytuację :)

    > Pozostaj w swym uwielbieniu w osamotnieniu.

    Ohoho, jak to zabrzmiało :-P

    --
    Grzegorz Kamionka