  • 1. Data: 2004-08-24 17:18:37
    Temat: Inteligo - rozliczenie transakcji prez USD czy EUR?
    Od: "tomaszek.w " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wybieram sie do kraju,w ktorym nie ma EUR ani USD. Jak sa rozliczane
    transakcje Visa w Inteligo: waluta lokalna-USD-PLN czy moze waluta lokalna-
    EUR-PLN?
    Dzwonilem do konsultantki ale mam wrazenie, ze nie byla pewna tego, co mowi.
    Ktos moze przerabial, jak sa rozliczaen transakcje i czy kursy sa w miare OK?

    Dzieki

  • 2. Data: 2004-08-24 18:14:17
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

> [...]
    mowi.
    > Ktos moze przerabial, jak sa rozliczaen transakcje i czy kursy sa w miare

    Wszystkie transakcje inteligo przeliczane są na USD wg kursu Visa
    International.
    Kilka tygodni temu płaciłem w Wielkiej Brytanii i kursy było mniej więcej
    OK. Większość z nich korzystniejsza niż przy zakupie w kantorze ( brałem pod
    uwagę średnie ceny sprzedaży GBP w dniu dokonania transakcji w kantorach
    notowanych w portalu bankier.pl ). Wśród 5 transakcji nie znalazła się
    żadna, której kurs byłby wyższy od tego średniego w kantorze.

    Łukasz Walicki