-
1. Data: 2002-01-31 22:05:23
Temat: Inteligo się poprawiło!
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>
Ostatnio zauważyłem ZNACZNĄ poprawę w ilości udanych logowań do Inteligo.
Sięga ona 100%, czyli tyle ile od dawna w innych bankach (np mBank). Tym
samym jakość dostępu do konta przez WWW Inteligo DORÓWNAŁA jakości w innych
bankach.
Nareszcie. Oby tak dalej.
--
Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul
ICQ 7291035, j...@t...pl, gadu-gadu 1924072
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl
-
2. Data: 2002-02-01 06:02:08
Temat: Re: Inteligo się poprawiło!
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>
"Jan Werbiński" <j...@h...com>
> Ostatnio zauważyłem ZNACZNĄ poprawę w ilości udanych logowań do Inteligo.
> Sięga ona 100%, czyli tyle ile od dawna w innych bankach (np mBank). Tym
> samym jakość dostępu do konta przez WWW Inteligo DORÓWNAŁA jakości w innych
> bankach.
A były jakieś problemy? Fakt, że często, to ja tam nie bywam, ale nie
zdarzyły mi się dotąd (od lipca) jakiekolwiek kłopoty z dostępem.
--
Pozdrawiam,
Washko
>>pacta sunt servanda<<
-
3. Data: 2002-02-01 15:08:23
Temat: Re: Inteligo się poprawiło!
Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>
Czasami przegladarka sama wywala mnie z okna mojego konta i trzeba sie
ponownie logowac. Nie bardzo wiadomo czyja to wina - systemu informatycznego
Inteligo czy samej przegladarki. Podejrzewam, ze to pierwsze bo zawsze po
wystapieniu wspomnianych na poczatku zaklocen pojawia sie okienko z
informacja o bledzie polaczenia i prosba o ponowne polaczenie.