  • 1. Data: 2010-11-16 11:26:51
    Temat: Internetowy projekt Rajfiego - Zuno
    Od: luc <b...@g...net>

    Na forum mbankowym pojawiły się szczątkowe informacje odnośnie startu
    internetowego projektu Raiffeisen - Zuno. Wiecie coś może więcej o
    tym? W sieci niewiele informacji, oprócz kilku rekrutacji na pracuj.pl
    i innych serwisach...

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2010-11-16 12:03:05
    Temat: Re: Internetowy projekt Rajfiego - Zuno
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 16.11.2010 12:26, luc pisze:
> [...]
    > internetowego projektu Raiffeisen - Zuno. Wiecie coś może więcej o
    > tym? W sieci niewiele informacji, oprócz kilku rekrutacji na pracuj.pl

    Zaczną na Słowacji to się dowiemy więcej- planowany start to końcówka
    2010. W Polsce i innych krajach to 2011- dokładnie kiedy, nie wiadomo.

    Use google :)

    Michał

  • 3. Data: 2010-11-16 12:20:30
    Od: luc <b...@g...net>

    On 16 Lis, 13:03, Michal <n...@n...org> wrote:

    > Zaczną na Słowacji to się dowiemy więcej- planowany start to końcówka
    > 2010. W Polsce i innych krajach to 2011- dokładnie kiedy, nie wiadomo.
    >
    > Use google :)
    >
    > Michał

    A to to samo wyczytałem, myślałem, że ktoś coś więcej wie o naszym
    kraju ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2010-11-16 23:13:51
    Od: b...@o...pl

    mają wpis do KRS czyli chyba odrębne od Rafiego gwarancje KNF
    ale na razie poza wpisem w KRS i rekrutacjami: aktywności nie widać

  • 5. Data: 2010-11-16 23:49:50
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    b...@o...pl napisał(a):

    > mają wpis do KRS czyli chyba odrębne od Rafiego gwarancje KNF
    > ale na razie poza wpisem w KRS i rekrutacjami: aktywności nie widać

    to będzie oddział banku austriackiego. bez gwarancji BFG, z gwarancjami
    odpowiedniej instytucji austriackiej.

    PG