  • 1. Data: 2010-04-29 23:17:51
    Temat: Jacek: hop hop!
    Od: fatso <f...@n...com>

    Item number: 200462828618

    Mysle ze pobilem wczoraj rekord jako sknera. Wygralem mojego Donatello
    No 4 za Ł50:00
    -w ateistycznej Wlk Brytanii dzis sie religijnymi symbolami gardzi.
    Nieslusznie bo ja wiem,
    ze kazdy Donatello ma 27 uncji troy srebra sterlingowego. Czyli moj
    roundel wpadl mi
    w objecia za 1/6 wartosci w zlomie.
    Jacek, dzis te twoje polskie pucharki srebrne zarobily na darmowa miarke
    wodki do nich-
    tak ich wartosc wzrosla. 3m sie

    fatso

  • 2. Data: 2010-04-30 06:14:45
    Temat: Re: Jacek: hop hop!
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    fatso pisze:
> [...]
    > roundel wpadl mi
    > w objecia za 1/6 wartosci w zlomie.
    > Jacek, dzis te twoje polskie pucharki srebrne zarobily na darmowa miarke

    Rany, co za emigracja

  • 3. Data: 2010-05-03 12:47:34
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jacek wrote:

    > Rany, co za emigracja
    Jacek, ty swoje pucharki zakop gdzies jak skarb jakis bo oto co sie dzieje:
    tutaj posluchaj jesli rozumiesz po angielsku;
    http://www.bullionbullscanada.com/index.php?option=c
    om_community&view=videos&task=video&userid=63&videoi
    d=53&Itemid=114
    <http://www.bullionbullscanada.com/index.php?option=
    com_community&view=videos&task=video&userid=63&video
    id=53&Itemid=114>

    Powtorze w skrocie co ten facet mowi:

    *Srebro przy obecnej produkcji zakonczy sie za 10 lat, bedzie to
    pierwszy element z tablicy Mendelejewa ktory bedzie
    wyczerpany, extinct, tak jak mamuty czy dinozaury
    * Srebro w duzej mierze nie podlega recycklingowi tak jak dzis sie
    odzyskuje kazdy gram zlota. Duze ilosci srebra sa tracone
    w elektronice gdzie zostaje wyrzucone na smietnik wraz ze starymi
    komorkami i TV. Podobnie ze srodkami antyseptycznymi.
    * Aby sie oplacilo odzyskiwac srebro, musi znacznie wzrosnac jego cena.
    Byc moze nawet dojdzie do tak paradoksalnej sytuacji,
    ze srebro bedzie drozsze niz zloto!

    Jacek, ty sobie wyobrazasz? ta moja Madonna Donatello No 4 wazy ponad 2
    kg ale jest obciazona piaskiem. Ma gwarantowane
    27 troy oz srebra sterling. Kupilem za Ł50, dzis warta jest Ł330 w
    zlomie. Za 10 lat Ł21K w zlomie po dzisiejszej cenie zlota?
    O, kurrrrrrwa, lece ja zaraz gdziesz zakopac, jak wiewiorka.

    fatso