  • 1. Data: 2009-06-25 11:21:35
    Temat: Jak długo Polbank decyduje o KK?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Ile trwało u Was oczekiwanie na informację o przyjęciu lub odrzuceniu
    wniosku o KK z Polbanku, przy składaniu tego wniosku przez telefon?
    U mnie minął chyba z tydzień, nie wiem czy dzwonić i się upominać czy
    cierpliwie czekać :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-06-25 11:40:10
    Temat: Re: Jak długo Polbank decyduje o KK?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > wniosku o KK z Polbanku, przy składaniu tego wniosku przez telefon?
    > U mnie minął chyba z tydzień, nie wiem czy dzwonić i się upominać czy

    U mnie była to jedna rozmowa. Dzwoniłem informacyjnie, a pani na siłę
    chciała mi dać KK (limit 5k PLN). Musiałem długo odmawiać :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-06-25 11:57:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 11:21:35 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Ile trwało u Was oczekiwanie na informację o przyjęciu lub odrzuceniu
    > wniosku o KK z Polbanku, przy składaniu tego wniosku przez telefon

    Około 60 minut. Pod koniec grudnia to było.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 4. Data: 2009-06-25 12:01:44
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 25 Cze, 13:21, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]
    > wniosku o KK z Polbanku, przy składaniu tego wniosku przez telefon?
    > U mnie minął chyba z tydzień, nie wiem czy dzwonić i się upominać czy

    tak po 3 dniach juz wiadomo - trzeba dzwonic.
    Smiem sadzic, ze nei przyznali bo inaczej biorca prowizji by juz
    dzwonil

  • 5. Data: 2009-06-25 12:05:44
    Od: szczurwa <s...@g...com>

> [...]
    > wniosku o KK z Polbanku, przy składaniu tego wniosku przez telefon?
    > U mnie minął chyba z tydzień, nie wiem czy dzwonić i się upominać czy

    Nic nie zaszkodzi, jak zadzwonisz..!

  • 6. Data: 2009-06-25 17:57:38
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Jacek Osiecki pisze:
    > U mnie minął chyba z tydzień, nie wiem czy dzwonić i się upominać czy
    > cierpliwie czekać :)

    Nie znam ani jednej osoby do której by zadzwoniono z Polbanku. Nawet
    jeśli zarzekali się, że zadzwonią, to i tak były to tylko puste
    obietnice. Chyba im odcięli połączenia wychodzące.

    --
    Raf

  • 7. Data: 2009-06-25 18:07:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Rafał <a...@m...invalid> writes:

    > Nie znam ani jednej osoby do której by zadzwoniono z Polbanku. Nawet
    > jeśli zarzekali się, że zadzwonią, to i tak były to tylko puste
    > obietnice. Chyba im odcięli połączenia wychodzące.

    Do mnie zadzwonili (ale karty nie chcieli dać)

    KJ

    --
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 8. Data: 2009-06-25 18:51:03
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > wniosku o KK z Polbanku, przy składaniu tego wniosku przez telefon?
    > U mnie minął chyba z tydzień, nie wiem czy dzwonić i się upominać czy

    Od października do dziś czekam. W międzyczasie w grudniu przeszedłem się
    do oddziału i dostałem w jakieś 3 dni...

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-06-25 18:54:15
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Rafał wrote:

    > Nie znam ani jednej osoby do której by zadzwoniono z Polbanku. Nawet
    > jeśli zarzekali się, że zadzwonią, to i tak były to tylko puste
    > obietnice. Chyba im odcięli połączenia wychodzące.

    Do mnie dzwonili, ale z oddziału. Z teleserwisu nigdy nie oddzwonili, a
    jak sam próbowałem się dowiedzieć co i jak to zawsze "akurat nie było
    kogośtam" - zapisywali sobie namiary na mnie i obiecywali, że jak ta
    osoba będzie to natychmiast oddzwoni. Jeszcze się to nie zdarzyło.

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2009-06-25 19:29:31
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-06-25 19:57, Rafał wrote:

    > Nie znam ani jednej osoby do której by zadzwoniono z Polbanku. Nawet
    > jeśli zarzekali się, że zadzwonią, to i tak były to tylko puste
    > obietnice. Chyba im odcięli połączenia wychodzące.

    Do mnie zadzwonili po kilku dniach żeby umówić wizytę kuriera. A sama
    odpowiedź padła chyba w czasie rozmowy.

    W.