  • 1. Data: 2008-10-09 08:12:45
    Temat: Jak i gdzie można kupić w złoto ??
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Nigdy nie kupowałem złota ale teraz to chyba najlepsza do decyzja, żeby
    przeczekać i zobaczyć jakie banki przetrwają kryzys.

    Mam ze złotem związane kilka pytań:

    - gdzie mogę zakupić złoto? W bankach komercyjnych,
    NBP??

    - jak odbywa się ta transakcja?? Dostaje sztabkę złota?
    Złoto jest w banku a Ja tylko dostaje papier że kupiłem
    tyle i tyle?
    Nie bardzo sobie wyobrażam przechowywać
    tego w domu.

    Dzięki za pomoc i sory za lamerskie pytanie, ale naprawdę nie mam o tym
    pojęcia a wole nie ryzykować oszczędności i na pewien czas przerzucić się na
    cos pewnego.

  • 2. Data: 2008-10-09 08:54:02
    Temat: Re: Jak i gdzie można kupić w złoto ??
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > - jak odbywa się ta transakcja?? Dostaje sztabkę złota?
    > Złoto jest w banku a Ja tylko dostaje papier że kupiłem

    Możesz tu:
    http://patbank.pl/goldfinance/404/9/

    Możesz odebrać złoto fizycznie lub otrzymać certyfikat.

  • 3. Data: 2008-10-09 17:40:05
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

    http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5791109,Polacy_n
    ie_ufaja_walucie_i_wykupuja_zloto.html

  • 4. Data: 2008-10-10 21:19:06
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Patryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości >
    > Możesz odebrać złoto fizycznie lub otrzymać certyfikat.

    certyfikat na wirtualne złoto? a czym to się różni od wirtualych pieniędzy?
    --
    pozdr P.

  • 5. Data: 2008-10-11 07:06:45
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > certyfikat na wirtualne złoto? a czym to się różni od wirtualych
    > pieniędzy?
    > --

    To nie jest wirtualne złoto, ale prawdziwe sztabki. Możesz wziąć sztabki do
    domu lub zostawić złoto w skarbcu banku i mieć certyfikat na dowód, że
    jesteś jego właścicielem.

    --
    Patryk
    http://patbank.pl