  • 1. Data: 2012-10-30 11:45:17
    Temat: Jak najlepiej zrezygnować z delfinka?
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Poczytałem archiwum i wyczytałem, że opcje są dwie:
    1. Zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym.
    2. Telefon na mLinię i rezygnacja z karty.

    Obie opcje zwalniają z opłaty za kartę.
    Opcja 1. powoduje, że nadal można korzystać z wpłatomatów.
    Moje pytanie brzmi: Jak wygląda kwestia odnowienia karty w przypadku opcji 1.? Tak
    się składa, że na dniach powinna zostać wysłana nowa karta. Czy wystarczy jej nie
    aktywować i nadal opłaty nie będzie?

  • 2. Data: 2012-10-30 14:03:15
    Temat: Re: Jak najlepiej zrezygnować z delfinka?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" 9...@g...co

    : Poczytałem archiwum i wyczytałem, że opcje są dwie:
    : 1. Zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym.
    : 2. Telefon na mLinię i rezygnacja z karty.

    2 opcja może okazać się fikcją. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-10-30 17:26:26
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 30 października 2012 11:45:17 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > Czy wystarczy jej nie aktywować i nadal opłaty nie będzie?

    Od nieaktywowanej karty mBank nalicza opłatę, więc jak przyjdzie to od razu zastrzec
    ;) Ale raczej nie powinna przyjść... raczej, bo to mbank ;)

  • 4. Data: 2012-10-30 21:03:38
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    ps.com...
    napisał:

    > Od nieaktywowanej karty mBank nalicza opłatę, więc jak przyjdzie to od
    > razu zastrzec ;)
    mi też raz naliczyli za kartę która raz tam sobie przyszła i nie aktywowałem
    i się z nimi pożegnałem

    na zakończenie współpracy w zakresie kart
    zamówiłem jakie tylko są możliwe dla siebie, brata, mamy
    i jak przyszly to je pozastrzegałem do easy, do ekonta, dodatkowe ile wlezie

    tym sposobem ukradzione mi 2zł mniej bolało

    erator/

  • 5. Data: 2012-10-30 22:16:56
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > wlezie
    >
    > tym sposobem ukradzione mi 2zł mniej bolało

    Ja tylko zamówiłem karty kodów jednorazowych, jak już było wiadomo, że
    będą płatne. I to każdą oddzielnie. Żeby bardziej bolało. Aghrrrrr!
    Dawno to było, ale pamięć słodkiego smaku... hmmm... pozostała!

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2012-10-30 23:21:03
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Dzięki za odpowiedzi. Delfin żony zastrzeżony. Mojego potrzymam jeszcze miesiąc bo i
    tak muszę jeszcze wyrobić 100 PLN kartą kredytową więc delfin powinien zostać
    zwolniony z opłaty.
    Kończy się pewna epoka. To była chyba najdłużej używana przeze mnie karta.
    Teraz bardziej opłaca się zmieniać banki jak rękawiczki niż być lojalnym klientem.

  • 7. Data: 2012-10-31 02:40:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" f...@g...co

    : Teraz bardziej opłaca się zmieniać banki jak rękawiczki niż być lojalnym klientem.

    Zawsze opłacało się. A nawet więcej -- dopiero od niedawna nie stosuję bankozmianu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-10-31 11:18:27
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Grzexs pisze:

    > Ja tylko zamówiłem karty kodów jednorazowych, jak już było wiadomo, że
    > będą płatne. I to każdą oddzielnie. Żeby bardziej bolało. Aghrrrrr!
    > Dawno to było, ale pamięć słodkiego smaku... hmmm... pozostała!

    A teraz ten twój słodki smak trochę zepsuję: karty kodów zawsze
    przychodziły osobno, jedna karta - jedna koperta. Więc narobiłeś się
    troszeczkę na darmo.

    andy_nek

  • 9. Data: 2012-10-31 20:52:40
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > A teraz ten twój słodki smak trochę zepsuję: karty kodów zawsze
    > przychodziły osobno, jedna karta - jedna koperta. Więc narobiłeś się
    > troszeczkę na darmo.

    Ludzie są jednak okrutni :\

    --
    Grzexs