  • 1. Data: 2013-09-01 08:37:55
    Temat: Jak skutecznie zamknąć konto
    Od: JB <j...@o...pl>

    Witam.

    Podpowiedzcie proszę jak zabezpieczyć się przy okazji zamykania konta w bankach. Czy
    za każdym razem żądacie zaprzestania przetwarzania danych osobowych? Taka myśl - by
    za kilka lat nie okazało się że: nie mamy Pana dyspozycji i co nam Pan zrobi?

    Alior murowany dalej mi cos podsyła.

    Alior , GO, ING, DB...

  • 2. Data: 2013-09-01 16:59:53
    Temat: Re: Jak skutecznie zamknąć konto
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JB wrote:
    > Witam.
    >
    > Podpowiedzcie proszę jak zabezpieczyć się przy okazji zamykania konta w bankach.

    to do zamnkiecia konta trzeba miec jakies zabezpieczenie?

    wysylasz oswiadczenie woli w taki sposób abyś miał potwierdzenie, że go
    wyslales.

    mozesz wreczyc osobiscie w placówce i poporsic o potwierdzenie otrzymania
    mozesz wyslac poleconym i zatrzymac potwierdzenie nadania.
    domyslnie przyjmuje sie, ze polecone dochodzą.

    Czy za każdym razem żądacie zaprzestania przetwarzania danych osobowych?

    a po grzyba
    bank i tak nie moze twojego żadania spełnić bo do trzymania danych
    obligują go inne ustawy.

    mozesz dopisac cos na temat przetwarzania danych w celach marketingowych

    Taka myśl - by za kilka lat nie okazało się że: nie mamy Pana
    dyspozycji i co nam Pan zrobi?

    a jak mają i wyślą to co im zrobisz?