  • 1. Data: 2002-02-12 18:08:21
    Temat: Jak zmienic bank?
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Pytanie tylko na pozor proste bo....:
    Mam kredyt odnawialny w jednym z bankow, lecz bank bimba sobie z klienteli,
    a to, brakiem polaczenia z CK (centrum Kart) a to zawieszeniem pieniedzy
    przy niezrealizowanej tranzakcji...w ciagu jednego tygodnia w ten sposob
    zniklo mi ok 400 zl!!! Po prostu, awaria jakas tam i wcielo mi 400 niby
    odzyskam ale po...28 dniach i musze napisac reklamacje, a co jak niezwroce
    uwage, co z mniejszymi kwotami w ciagu np. 2 miesiecy? Teraz juz nie wiem,
    ile stracilem przez "zawieszenie" kasy! Kto mi zwroci odsetki od tej kwoty,
    wszak ja place za kredyt 18,5% a ROR jest na 1,75% to teraz przez 28 dni
    nalicza te 18,5% - w skali roku ale juz bez tych lichych 1,75% -w skali
    roku. Poza tym ten bank to jest nic nie warty, coraz gorsza obsluga...tak
    jak by celowo chcial pozbyc sie klientow...moze o to chodzi.
    Wiec poradzcie, jak przeniesc sie do innego banku z kredytem? Czy to jest
    moziwe?
    Kredytu nie splace jednorazowo, bo jest w wysokosci ok 6 000 zl, i nie
    jestem w stanie tego pokryc z jednej pensji...
    Czy sa jakies \banki ktore wezma minie razem z kredytem?>:)))
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-02-12 18:21:07
    Temat: Re: Jak zmienic bank?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "chip"
    > Czy sa jakies \banki ktore wezma minie razem z kredytem?>:)))

    wezmą - poszukaj w archiwum pbb, dopiero co ktos
    szukał takiego banku
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-02-12 19:28:58
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    ING proponuje po przedstawieniu historii rachunku
    limit w Koncie (wysokosc zalezy od rodzaju Konta)
    karte kredytowa
    pozyczke odnawialna
    limit w PKO splacisz nowym
    sprawdzone