  • 1. Data: 2006-09-12 10:05:22
    Temat: Jaka dobra lokate na rok byscie polecili?
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    Witam
    W jakim banku polecilibyscie dobra lokate na 1-2 lata, ale bardziej
    interesuje mnie na rok.
    Chodzi mi oczywiscie o lokate w PLN.
    Nie jestem w temecie wiec z gory dziekuje za napisanie mi jakis dla
    wiekszoscie oczywistych
    spraw zwiazanych z tym.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-12 12:07:02
    Temat: Re: Jaka dobra lokate na rok byscie polecili?
    Od: "teel" <t...@g...com>

    rom3k napisał(a):
    > Witam
    > W jakim banku polecilibyscie dobra lokate na 1-2 lata, ale bardziej
    > interesuje mnie na rok.
    > Chodzi mi oczywiscie o lokate w PLN.

    Może warto zainwestować w jakiś fundusz? Jeśli wejdziesz w jakiś
    zrównoważony
    (http://www.funduszeinwestycyjne.info/notowania/fund
    usze-hybrydowe/)
    jest spora szansa, że po roku wyciągniesz w 115-120% zainwestowanej
    kwoty.

    Pozdrawiam
    teel

  • 3. Data: 2006-09-12 12:17:30
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rom3k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > W jakim banku polecilibyscie dobra lokate na 1-2 lata, ale bardziej
    > interesuje mnie na rok.
    > Chodzi mi oczywiscie o lokate w PLN.

    emax + w mBanku
    Pluskonto albo lokate w VWbanku

  • 4. Data: 2006-09-12 14:31:18
    Od: "Sevi" <w...@w...pl>

    Witam,

    sprawdz oferte Comerical Union - opcja depozytu, wplacasz kiedy chcesz
    i ile chcesz, wjmujesz kiedy chcesz, na biezaco obserwujesz wyniki na
    loginie w necie, mozesz w dowolnej chwili zlecic przelanie srodkow na
    inne konto. Ja uruchamialem to jakis czas temu i nie placilem nic.

    To dobra opcja jesli ne wiesz kiedy bedziesz musial wyplacic pieniadze,
    naturalnie od potencjalnych zyskow trzeba ujac19% belkowego, ale to
    masz terasz wszedzie... ;-(

    Pozdro,

  • 5. Data: 2006-09-12 20:31:10
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 12:05:22 +0200, rom3k napisał(a):

    > Chodzi mi oczywiscie o lokate w PLN.

    Zainteresuj się lokatamiw Getin Banku.

    --
    Pozdrawiam,
    P.I.T.E.R.: Playful Individual Tirelessly Exchanging Recreation

  • 6. Data: 2006-09-12 22:21:03
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > Witam
    > W jakim banku polecilibyscie dobra lokate na 1-2 lata, ale

    Jaka suma? Bo jak wystarczajaco wysoka to Noble ma dobre lokaty.

    marekz