  • 1. Data: 2011-05-12 05:53:18
    Temat: Jakaś nędza nastała na tej grupie - same bzdury
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Jakaś nędza nastała na tej grupie - same bzdury

    a jak ktoś chce sięczegoś konkretnie dowiedzieć - to zaraz zbaczamie z tematu
    trolowanie

    nędza nędza nędza

  • 2. Data: 2011-05-12 06:51:58
    Temat: Re: Jakaś nędza nastała na tej grupie - same bzdury
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > nędza nędza nędza

    dlatego od lat chcę wpradzenia animatora grupy. Myśle że byłabym najlepsza

    jk

  • 3. Data: 2011-05-12 07:43:35
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 12.05.2011 08:51, Tytus wrote:

    > dlatego od lat chcę wpradzenia animatora grupy. Myśle że byłabym najlepsza
    >
    > jk

    Kolina, znów ci się wszystko pomieszało. Napisałeś jako animka a
    podpisałeś Tytus.

  • 4. Data: 2011-05-12 09:32:38
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > dlatego od lat chcę wpradzenia animatora grupy. Myśle że byłabym najlepsza

    Czyli co - VW bank powiadasz?

  • 5. Data: 2011-05-12 18:46:51
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Józef Gołaś" <j...@g...pl> wrote in message
    > Jakaś nędza nastała na tej grupie - same bzdury
    >
    > a jak ktoś chce sięczegoś konkretnie dowiedzieć - to zaraz zbaczamie z
> [...]

    Juz od dawna mowie, ze ta grupa to jedynie badacze ofert bankowych.
    Wiekszosc z "ekspertrow" nawet pojecia o bankowosci na tej grupie nie ma.
    Uwazaja sie za guru a nawet nie wiedza np. dlaczego niektore karty nie
    dzialaja w pelni lub czesciowo za granica, zreszta takich szczegolow by
    znalazl multum.
    Nawet zreszta ofert dobrze nie znaja, poza tym co przeczyta, bo jak juz
    gleiej siegnac w temat to tez sie zaczynaja wyzwiska i trolowanie.
    Kiedys, jakies 12-14 lat temu mozna bylo cos sie tu dowiedziec. Teraz jak
    piszesz: nedza!