  • 1. Data: 2006-07-06 20:22:04
    Temat: Jaki bank?
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Witam

    Pytanie pewnie częste ale z tych, do których odpowiedzi szybko się
    dezaktualizują.
    W miarę szybko muszę założyć konto bankowe co by mój pracodawca mógł mi
    przelewać moją krwawicę. Kiedyś miałem konto w BPH, potem zlikwidowałem je
    i teraz nie chciałbym do tego banku wracać. Pomyślałem o którymś z banków
    internetowych (lub "realnym" z kontem internetowym) nie mam jednak w nich
    rozeznania dlatego proszę o radę który wybrać. Dla mnie najważniejsze są:
    - oczywiści jak najniższe koszty prowadzenia rachunku :-)
    - bezproblemowa obsługa konta przez Internet z Linuksa (czyli IE odpada)
    - jak największa sieć bankomatów (lub ewentualnie jak najniższa prowizja za
    wypłatę w "obcym" bankomacie).
    Zastanawiałem sia nad mBankiem ale nie mają bankomatu w Myślenicach (tu
    mieszkam), nie ma też tutaj żadnego bankomatu BZ WBK, Cash4You i Euronetu.
    Dodatkowo piszą na swojej stronie, że nie każdy bankomat ze znaczkiem
    Euronetu jest bezpłatny ale nie piszą jak je odróżnić od tych płatnych - 5
    zł za wypłatę w "obcym" bankomacie to trochę dużo (a może to już
    standard??)

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".

  • 2. Data: 2006-07-06 21:27:12
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    tylko VW wsyscy Ci na grupie powiedzą

    Kasia

  • 3. Data: 2006-07-06 21:45:17
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

  • 4. Data: 2006-07-06 21:49:56
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Inteligo...
    Bankomat PKO SA chyba jakiś jest.

    I nie słuchaj trolla powyżej.
    Chociaż jeśli wypłacasz sumy powyżej 400 zł, to każdy bankomat jest za
    darmo.

    --
    Dawid

  • 5. Data: 2006-07-06 21:53:04
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e8k0c0$ku6$1@atlantis.news.tpi.pl, *JaromirD* wrote:

    > A dlaczego akurat ten bank?

    Bo tak rzecze jkolina vel Kasia - grupowy Troll.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-07-06 21:56:01
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > A dlaczego akurat ten bank?

    Bezpłatne przelewy, bezpłatne WSZYSTKIE bankomaty w kraju, niezawodny
    Niemiecki system (bezpieczeństwo oszczędności)

    Kasia

  • 7. Data: 2006-07-07 07:39:02
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Niemiecki system (bezpieczeństwo oszczędności)

    to ma byc jego glowna zaleta ?

    a jakie masz banki w swojej miejscowosci?
    sprobujemy wybrac z oferty, ktoregos z nich

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2006-07-07 09:19:38
    Od: eko <p...@e...com>

    KASIA z pracy wrote:

    > Bezpłatne przelewy, bezpłatne WSZYSTKIE bankomaty w kraju, niezawodny
    > Niemiecki system (bezpieczeństwo oszczędności)
    >
    > Kasia

    a są tam jakieś placówki, infolinia z operacami czynna całą dobę, dostęp do
    konta w internecie zabezpieczony tokenem lub innymi hasłami jednorazowymi.
    Do tego fundusze. aha i konto ma być za darmo. ?
    --
    pozdrawiam
    /EKO

  • 9. Data: 2006-07-07 09:46:57
    Od: LUPO <lupota@[wytnij_to]gazeta.pl>

    KASIA z pracy napisał(a):
    > Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości

    > tylko VW wsyscy Ci na grupie powiedzą
    >
    > Kasia

    Akurat VW to fajny był może i kiedys ....
    Teraz to najfajnieszy jes Lukas Bank SA i BZWBK.
    W jednym jest Token a w drugim sms z kodem do przelewów.
    Lukas jest tańszy ale jak masz regularne wpływy na konto .

  • 10. Data: 2006-07-07 11:10:01
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Akurat VW to fajny był może i kiedys ....
    > Teraz to najfajnieszy jes Lukas Bank SA i BZWBK.
    > W jednym jest Token a w drugim sms z kodem do przelewów.
    > Lukas jest tańszy ale jak masz regularne wpływy na konto .

    w BZWBK polecam konto<30 (jezeli masz mniej niz 30lat) oraz
    konto24.pl - brak oplat za prowadzenie konta, przelew 0,50zl

    karta debetowa do konta za 0 zl, kk co-brand z money.pl rowniez 0 zl,
    od niedawna maja w ofercie konto oszczednosciowe

    mam konto w BZWBK od dawna i jestem zadowolony

    pozdr
    RobertS