  • 1. Data: 2004-12-23 18:35:26
    Temat: Jaki bank dla rodziców ?
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Moja mama ma konto w PKO BP. Koszty prowadzenia rachunku, to 8,50 PLN
    miesięcznie, oprocentowanie żałosne.
    Chciałbym coś z tym zrobić.
    Rodzice w zasadzie korzystają tylko z wypłat z bankomatów (w mieście są 3
    banki, PK0 BP, SA i Kredyt Bank).
    Ja niestety mieszakam trochę daleko od rodziców (ok. 400km). Obsługa konta
    przez internet w przypadku moich rodziców nie wchodzi w grę. Zostaje
    ewentualnie teleserwis. Dobrzeby było, żeby bank przysyłał zestawienie
    miesięczne pocztą (stare przyzwyczajenia).
    Jakie rozwiązanie byście polecili w tym przypadku?

    Czy mogę w imieniu rodziców założyć im konto np. w mbanku lub inteligo (w
    tych bankach ja mam swoje konta i jestem zadowolony). Nie wiem tylko czy
    jest to w tej systuacji jedyne rozwiązanie.

    Piotr K.

  • 2. Data: 2004-12-23 18:50:48
    Temat: Re: Jaki bank dla rodziców ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr K. <d...@w...pl> wrote:
    > Jakie rozwiązanie byście polecili w tym przypadku?

    BOS Bank ;)
    Ma teleserwis, kosztuje 7 zl, konto wspolne, wyplkaty w kazdym bankomacie
    za free. Raz podjada gdzies do najblizszej placowki i juz ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!