  • 1. Data: 2011-09-30 07:18:12
    Temat: Jaki jest algorytm odwieszania notowań na WGPW
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Kiedyś było prosto:

    sztywne widełki na +-10%. Gdy kurs tam doszedł, zatrzymywali na kilka
    minut i przestawiali widełki na +-10% on ostatniej ceny.

    Teraz? Pojęcia nie mam, jaki jest algorytm zatrzymywania i odwieszania
    notowań, które dochodzą do widełek.
    Wiecie? To powiedzcie. Intryguje mnie zwłaszcza, czemu czasem nie
    odwieszają przez pół dnia.

  • 2. Data: 2011-09-30 15:17:47
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On Sep 30, 9:18 am, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
    > notowań, które dochodzą do widełek.
    > Wiecie? To powiedzcie. Intryguje mnie zwłaszcza, czemu czasem nie

    Przewodniczący sesji podejmuje decyzję o odwieszeniu, więc od niego to
    tylko zależy kiedy uzna że popyt i podaż jest zrównoważona na tyle,
    aby móc kontynuować sesję.