  • 1. Data: 2008-07-03 12:37:02
    Temat: Jakie konto oszczędnościowe / osobiste
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Witam
    Sprzedaję mieszkanie i stanę się posiadaczem kilkudziesięciu tys zł.
    Poszukuję ciekawego konta oszczędnościowego i osobistego, które pozwoli mi
    troszkę rozmnozyć tę gotówkę (korzystny %) jak i w miarę swobodnie z niego
    korzystać.
    Najlepiej 1 bank i 2 konta w jednym, ale jak nie da rady - to 2 banki, jeśli na
    lepszych warunkach.

    Jaka oferta jest aktualnie najkorzystniejsza?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2008-07-03 12:59:03
    Temat: Re: Jakie konto oszczędnościowe / osobiste
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > jeśli na
    > lepszych warunkach.
    >
    > Jaka oferta jest aktualnie najkorzystniejsza?

    wystarczy jedno konto w eurobanku (dla Ciebie bezpłatne), oprocentowanie
    6,06%, do konta mozesz dostac karte debetowa (95gr/m-c), wyplata za 1 zl ze
    wszystkich bankomatow (wlasne eurobanku - bezplatnie)

    dobry dostep przez internet, transakcje autoryzujesz tokenem (platny) lub
    poprzez aplikacje w telefonie komorkowym,

    konto zalozysz od reki (15 min.) w dowolnej placowce, karte
    niespersonalizowana otrzymasz przy zakladaniu konta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-03 13:13:19
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ewentualnie dla 50 tys. zł: sto kont oszczędnościowych w bzwbk po 500 zł, to sporo
    oszczędzisz na belce ;-)

    -----

  • 4. Data: 2008-07-03 13:58:28
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Negatyw wrote:
> [...]
    > Najlepiej 1 bank i 2 konta w jednym, ale jak nie da rady - to 2
    > banki, jeśli na lepszych warunkach.
    >
    > Jaka oferta jest aktualnie najkorzystniejsza?

    mbank 5.5%, emax, zakladasz i ekonto i emax, jeden przelew z emax na ekono
    bedzie w miesiacu bezplatny.

    tam pol procent % przy takiej kwocie roznicy miedzy jakims lukasem a mbankiem
    to smieszne pieniadze. A mbank to bardzo dobre konto do zakupow w internecie,
    duzo osob je ma itd.

    I masz 1 bank i 2 konta, do wydawania i do oszczedzania.

  • 5. Data: 2008-07-03 15:21:01
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl>

    Papkin wrote:

    > jeden przelew z emax na ekono bedzie w miesiacu bezplatny.

    Bredzisz. Z emaxa wszystkie są bezpłatne. Z emax plusa pierwszy jest
    bezpłatny. Emax plusów możesz mieć 4.

    --
    Meehoo

  • 6. Data: 2008-07-03 15:27:34
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy Twoja Matka była taką samą chamką jak Ty jesteś, czy po prostu nie miała czasu na
    wychowanie Ciebie??
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-07-03 19:45:41
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>

    666 pisze:
    > Czy Twoja Matka była taką samą chamką jak Ty jesteś, czy po prostu nie miała czasu
    na wychowanie Ciebie??
    > JaC

    Sam jestes niereformowalny cham.

    Poczytaj netykiete.

  • 8. Data: 2008-07-03 20:39:16
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl>

    666 wrote:

    > Czy Twoja Matka była taką samą chamką jak Ty jesteś, czy po prostu
    > nie miała czasu na wychowanie Ciebie?? JaC

    Powiedziałbym Ci ładniej, ale powiem jak cham. Pierdol się.

    --
    Meehoo

  • 9. Data: 2008-07-03 21:22:10
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Meehoo wrote:

    > Bredzisz. Z emaxa wszystkie są bezpłatne. Z emax plusa pierwszy jest
    > bezpłatny. Emax plusów możesz mieć 4.

    moze bredze, kazdy powinien sobie doczytac, plus czy nie plus. Ale mbank
    polecam szczerze :)

  • 10. Data: 2008-07-04 21:51:03
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Użytkownik "Meehoo" <m...@B...pl> napisał w wiadomości