  • 1. Data: 2002-12-17 11:33:57
    Temat: Jakiego funduszu nie wybrac ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Wiadomo, ze ciezko dzisiaj powiedziec ktory fundusz jest najlepszy (a moze
    ktos sie pokusi i powie?), ale moze odradzcie mi jakies fundusze. Przyszlo
    mi z ZUS, ze mam sie zapisac a ja nie mam pojecia ktory co soba
    reprezentuje.

    Fantom

  • 2. Data: 2002-12-17 11:42:33
    Temat: Re: Jakiego funduszu nie wybrac ?
    Od: "Janoush" <j...@s...pl>

    Przyszlo
    > mi z ZUS, ze mam sie zapisac a ja nie mam pojecia ktory co soba
    > reprezentuje.

    Poczytaj na www.e-insurance.pl

    Pozdr.
    Janusz

  • 3. Data: 2002-12-17 11:54:40
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Fantom wrote:

> [...]
    > moze ktos sie pokusi i powie?), ale moze odradzcie mi jakies fundusze.
    > Przyszlo mi z ZUS, ze mam sie zapisac a ja nie mam pojecia ktory co

    A co to ma wspólnego z tą grupą?

  • 4. Data: 2002-12-17 12:02:23
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ktos sie pokusi i powie?), ale moze odradzcie mi jakies fundusze. Przyszlo
    > mi z ZUS, ze mam sie zapisac a ja nie mam pojecia ktory co soba

    Ja mam w CU. I co tu dużo powiedzieć? :-))) Wyniki dla mnie ok, składki
    wpływają (ale to już nie ich zasługa ;-), jest podgląd on-line (i to mi się
    podoba bo na bieżąco można pilnować składek), prowizje dla mnie
    akcpetowalne, CU mi się miło kojarzy ;-). Chyba naprawdę trudno tylko
    chłodną kalkulacją wybrać fundusz emerytalny :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-12-17 12:03:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Nikt" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > A co to ma wspólnego z tą grupą?

    Przecież składki trzymane są w _banku_ depozytariszu ;-)

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-12-17 12:08:31
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > A co to ma wspólnego z tą grupą?

    A z jaka ?

    Fantom

  • 7. Data: 2002-12-17 12:24:12
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktos sie pokusi i powie?), ale moze odradzcie mi jakies fundusze. Przyszlo
    > mi z ZUS, ze mam sie zapisac a ja nie mam pojecia ktory co soba

    Jak już poczytasz i wybierzesz, to zastanów się nad moją niepopularną diagnozą:

    Kogo dziś obchodzi fundusz emerytalny. OFE to instytucje do defraudacji pieniędzy.
    Nawet jak Twój upadnie, to przeniosą cię do
    innego. Możliwość straty jest niewielka. Rozmawiamy bowiem o bardzo małym składniku
    przyszłej emerytury.
    Zatem weź sobie np. OFE Polsat, bo chwilowo ma dużą stopę zwrotu (mało marnotrawi), a
    za jakiś czas i tak go wchłonie inny.

  • 8. Data: 2002-12-17 19:35:26
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

> [...]
    przyszłej emerytury.
    > Zatem weź sobie np. OFE Polsat, bo chwilowo ma dużą stopę zwrotu (mało marnotrawi),

    Spoko - marnotrawi jak kazdy inny :))
    Policz z uwzglednieniem prowizji - do tej pory zaden tyle nie zarobil ile zjadl..
    A zjada co krok - za to ze bierze kase od ciebie :) - 10% od wplaty , za to ze u nich
    lezy 0,6% (moze ciut wiecej bo na ogol co
    miesiac 0,05% wiec sie kumuluje ;) od tego co masz na koncie i caly czas za to ze
    inwestuje - procent od transakcji :)
    Cos tam skubie Zus za posrednictwo..
    Do tego inne mniej lub bardziej zakamuflowane w regulminie oplaty.. typu za transfer
    jak przejdziesz na emeryturke :)

    W sumie to niezly przekret - nic tylko taki fundusz zalozyc :) zbierasz kase i
    kupujesz np tylko Obligace panstwowe - zysk pewny ,
    zmiescisz sie w wymganegj stopie zwrotu i golisz wszystkich z ich emeryturek :)
    Zreszta - pewnie i tak kasa do zus wroci i on bedzie wyplacal - bo na to chetnych nie
    bedzie dajcych jakis rozsadne warunki - tu
    mozna stracic jak ktos za dlugo pociagnie....

    Relnie (uwzgedniajac wzrost sredniego wieku osob uprawnionych - teraz jest bardzo
    niski) to co dostaniesz z OFE to bedzie 10%
    ostatnich zarobkow - o ile ci sie bezrobocie czy cos innego nie trafi i od calych
    bedziesz skladki placil..- jednyna nadzieja w
    ZUS :) ale i tu sie wyrobili - tez kazdemu otwieraja rachunek i kapitalik
    wyliczaja...

    I gdzie sie podziali ci "eksperci" co twierdzili ze bedzie tak dobrze... czesc sie
    znowu pojawia i twierdzi ze bedzie moze tak
    samo jak bylo jesli bedziesz placil jeszcze wiecej ( III filar ) ...

    Ale coz - w koncu to ci sami co twierdzili ze w dluzszej perespektywie na akcjach da
    sie tylko zarobic.. szczegolnie tych pewnych
    jak Uniwersalu , Elektrimu ,World.com , Enronu .......

  • 9. Data: 2002-12-17 19:39:50
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

> [...]

    A zjada co krok - za to ze bierze kase od ciebie :) - 10% od wplaty , za to ze
    u nich lezy 0,6% (moze ciut wiecej bo na ogol co
    miesiac 0,05% ) od tego co masz na koncie i caly czas za
[...]

    kupujesz np tylko Obligacje panstwowe - zysk pewny ,
    zmiescisz sie w wymaganegj stopie zwrotu i golisz wszystkich z ich emeryturek
    :)
    Zreszta - pewnie i tak kasa do zus wroci i on bedzie wyplacal - bo na to
    chetnych nie bedzie dajacych jakis rozsadne warunki - tu
    mozna stracic jak ktos za dlugo pociagnie....

    Relanie (uwzgedniajac wzrost sredniego wieku osob uprawnionych - teraz jest
    bardzo niski) to co dostaniesz z OFE to bedzie max 10%
    ostatnich zarobkow - o ile ci sie bezrobocie czy cos innego nie trafi i od
    calych zarobkow bedziesz skladki placil..- jednyna nadzieja w

  • 10. Data: 2002-12-17 20:07:48
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik ":-=wojo=--:" <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > sie znowu pojawia i twierdzi ze bedzie moze tak
    > samo jak bylo jesli bedziesz placil jeszcze wiecej ( III filar ) ...

    No cóż...
    Ci eksperci dzisiaj zasiadają, zarządzają i śmieją nam się w twarz.

    Dlatego mnie w OFE cieszy tylko jedno: że ta danina jest tak mała (ale cicho, bo się
    jeszcze kłoda obudzi i podniesie)
    A pomysł OFE uważam za złośliwość przywódców wobec narodu :-(
    Praktyka działania państwa (każdego) - zbrojnej organizacji rozbójniczej.:-(

    Ale ponieważ okradają nas na każdym kroku twierdząc, że to dla naszego dobra, co mamy
    robić????
    Uczyć się!!... i naśladować!!:-(