-
1. Data: 2002-07-01 12:14:11
Temat: Jakies zmiany w e-kocie Fortisa!!!
Od: "AMRA" <a...@a...com>
Narazie sie przedzieram:
Zmiany w regulaminie e-konta - od 1 lipca 2002 r.!
W związku ze zmianą zasad oprocentowania Dopuszczalnego limitu debetowego w
e-koncie (e-Limitu) oraz wprowadzeniem do oferty Banku Pakietu Platynowego,
modyfikacji ulega regulamin e-konta. Zmiany polegają na zastąpieniu w
paragrafie 1, ust. 2, w definicji terminu "Konto osobiste" "Pakietu Złotego
VIP" sformułowaniem "Pakiet Platynowy" oraz modyfikacji paragrafu 8 w ten
sposób, że dodaje się nowy ustęp 12 dot. oprocentowania e-Limitu a numeracja
pozostałych ust. tego paragrafu ulega przesunięciu.
Regulamin e-konta w Fortis Bank Polska SA
Działając na podstawie art. 109 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe
(Dz.U. Nr 140, poz. 939 ze zm.) w związku z art. 384 kodeksu cywilnego
Fortis Bank Polska SA z siedzibą w Warszawie wydaje "Regulamin e-konta w
Fortis Bank Polska SA" o następującej treści:
§1 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki otwierania i prowadzenia przez Fortis
Bank Polska SA, rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego obsługiwanego przez
system bankowości internetowej Pl@net, e-konta, służącego jego Posiadaczom
do swobodnego dysponowania zgromadzonymi na e-koncie środkami pieniężnymi w
złotych, w szczególności do ich przechowywania oraz przeprowadzania
gotówkowych i bezgotówkowych rozliczeń pieniężnych nie związanych z
prowadzoną działalnością gospodarczą.
Przez użyte w regulaminie określenia należy rozumieć:
Bank - Fortis Bank Polska SA,
Dostępne saldo - środki zgromadzone na e-koncie powiększone o kwotę
przyznanego a nie wykorzystanego e-Limitu,
e-konto - rachunek bankowy w złotych o charakterze
oszczędnościowo-rozliczeniowym prowadzony przez Bank dla jednego lub dwóch
Posiadaczy (e-konto wspólne), którzy deklarują miesięczne wpływy na e-konto
nie niższe niż określone w Zarządzeniu,
e-Limit - dopuszczalny limit debetowy w e-koncie przyznawany Posiadaczom
e-Pakietu,
e-Pakiet - kompleksowa usługa bankowa skierowana do Posiadaczy e-konta,
Jednostka Banku - oddział lub filia Banku,
Karta bankowa - karta płatnicza wydana przez Bank,
Klient - osoba fizyczna,
Nierezydent - osoba fizyczna będąca nierezydentem w rozumieniu przepisów
prawa dewizowego,
Pl@net - system bankowości internetowej w Fortis Bank Polska SA,
Posiadacz e-konta - osoba fizyczna, rezydent lub nierezydent, o pełnej
zdolności do czynności prawnych, z którą Bank zawarł umowę e-konta. Dla
e-konta wspólnego każdy ze współposiadaczy,
Konto osobiste - Rachunek ROR, Rachunek Srebrny, Rachunek Złoty, Rachunek
Platynowy lub e-konto,
Rezydent - osoba fizyczna będąca rezydentem w rozumieniu przepisów prawa
dewizowego,
Taryfa prowizji i opłat - "Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe
wykonywane na rzecz osób fizycznych (nie prowadzących działalności
gospodarczej) w Fortis Bank Polska S.A."
Wymagane wpływy/wymagana kwota - miesięczne wpływy na e-konto, w wysokości
nie niższej niż minimalna kwota wpływów na e-konto określona w Zarządzeniu,
Wniosek - wniosek o otwarcie e-konta w Fortis Bank Polska SA i udostępnienie
systemu bankowości internetowej Pl@net,
Zarządzenie - Zarządzenie Prezesa Zarządu Fortis Bank Polska SA w sprawie
parametrów związanych z e-Pakietem
§2 Otwarcie e-konta
e-konto może być prowadzone na rzecz:
Jednej osoby, e-konto indywidualne,
Dwóch osób, e-konto wspólne,
Każdy z Posiadaczy e-konta wspólnego może samodzielnie nim dysponować z
wyjątkiem zmiany i wypowiedzenia umowy e-konta oraz ustanowienia
pełnomocników, które to czynności wymagają wspólnej dyspozycji obydwu
Posiadaczy e-konta wspólnego. Odpowiedzialność za zobowiązania powstałe
wobec Banku jest ponoszona solidarnie przez obydwu Posiadaczy.
Prowadzenie wspólnego e-konta dla nierezydenta i rezydenta wymaga zezwolenia
dewizowego, chyba że Posiadaczami e-konta będą małżonkowie, których łączy
także majątkowa wspólnota małżeńska.
Bank otwiera e-konto na podstawie Wniosku Klienta przekazanego wyłącznie w
formie elektronicznej. Klient występujący o otwarcie e-konta składa
wypełniony formularz wniosku o otwarcie e-konta znajdujący się na stronie
internetowej Banku, w którym zobowiązuje się zasilać e-konto wymaganą kwotą.
Klient występujący o otwarcie e-konta składa wzór podpisu w obecności
pracownika Banku we wskazanej we Wniosku jednostce Banku. Podpis złożony na
Wniosku stanowi wzór podpisu do wszystkich kont otwartych w Banku przez
Posiadacza e-konta.
Wszelkie dyspozycje i oświadczenia Posiadacza e-konta dokonywane w
jednostkach Banku powinny być opatrywane podpisem zgodnym ze złożonym na
Wniosku.
Złożenie podpisu Klienta występującego o otwarcie e-konta na Wniosku oznacza
zawarcie umowy e-konta i wyrażenie zgody na warunki zawarte w niniejszym
Regulaminie, który stanowi integralną część umowy e-konta. Umowa e-konta
zostaje zawarta na czas nieokreślony.
Klient wnioskujący o otwarcie e-konta zobowiązany jest podpisać Wniosek nie
później niż 30 dni od daty jego przesłania do Banku. W przeciwnym przypadku
Wniosek traci ważność.
Otwarcie e-konta wymaga sprawdzenia tożsamości Klienta przez osobę
upoważnioną do tego przez Bank. Klient wnioskujący o otwarcie e-konta
zobowiązany jest do okazania swojego dowodu tożsamości.
Dla tej samej osoby i/lub osób może być prowadzone tylko jedno Konto
osobiste w Banku.
Bank zastrzega sobie prawo do odmowy otwarcia e-konta bez podania przyczyny.
§3 Zasady oprocentowania, prowizje i opłaty
Środki pieniężne zgromadzone na e-koncie oprocentowane są według zmiennej
stopy procentowej podanej w skali roku, która może ulec zmianie w przypadku
wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
zmiany oprocentowania kredytu lombardowego,
zmiany stopy redyskontowej weksli,
zmiany stopy inflacji ogłaszanej przez GUS,
zmiany stopy oprocentowania lokat na rynku międzybankowym.
Należne odsetki dopisywane są do salda e-konta w ostatnim dniu każdego
kwartału kalendarzowego. Jeżeli jest to dzień wolny od pracy to w pierwszym
roboczym dniu następnego miesiąca. Dla naliczania odsetek na Koncie
osobistym przyjmuje się 365 dni w roku i rzeczywistą liczbę dni w miesiącu.
Za czynności związane z obsługą e-konta Bank pobiera opłaty zgodnie z Taryfą
prowizji i opłat.
Bank zastrzega sobie prawo do obciążania e-konta z tytułu należnych Bankowi
opłat i prowizji.
W przypadku przekroczenia Dostępnego salda e-konta, Bank nalicza odsetki w
podwójnej wysokości oprocentowania e-Limitu obowiązującego w momencie
przekroczenia dostępnego salda. Odsetki naliczane są od kwoty przekroczenia
Dostępnego salda od dnia jego przekroczenia do dnia poprzedzającego spłatę
zobowiązania.
Informacja o aktualnie obowiązującym oprocentowaniu oraz Taryfie prowizji i
opłat dostępna jest w jednostkach Banku.
§4 Pełnomocnictwa
Do e-konta można ustanowić maksymalnie dwóch pełnomocników. Pełnomocnikiem
może być wyłącznie osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych.
Udzielone pełnomocnictwo jest pełnomocnictwem ogólnym i uprawnia do
dysponowania e-kontem, z wyłączeniem:
dokonywania dyspozycji na wypadek śmierci Posiadacza e-konta,
udzielania dalszych pełnomocnictw,
zmiany lub rozwiązania umowy e-konta.
Udzielenie i odwołanie pełnomocnictwa wymaga formy pisemnej. Pełnomocnik w
obecności pracownika Banku składa wzór podpisu na Wniosku.
Pełnomocnictwo wygasa z chwilą jego odwołania lub z chwilą śmierci
Posiadacza e-konta.
§5 Wpłaty na e-konto
Wpłaty na e-konto mogą być dokonywane w formie:
Gotówkowej w jednostkach Banku, jednostkach organizacyjnych innych banków
oraz w urzędach pocztowych,
Bezgotówkowej - przelewem z innych rachunków bankowych.
Wpłaty może dokonać każda osoba, która zna numer i nazwę e-konta (imię i
nazwisko Posiadacza e-konta) oraz nazwę i siedzibę jednostki Banku, w której
e-konto jest prowadzone.
Wszelkie wpłaty na e-konto wspólne nierezydenta i rezydenta są dokonywane
przy założeniu, że jest to e-konto wyłącznie nierezydenta.
Za wszelkie skutki wynikłe z podania niewłaściwego e-konta albo niewłaściwej
nazwy i siedziby jednostki prowadzącej e-konto całkowitą odpowiedzialność
ponosi wpłacający.
§6 Wypłaty
Wypłaty z e-konta mogą być dokonywane w formie:
gotówkowej
w jednostkach Banku po przedłożeniu dowodu tożsamości,
przy użyciu Kart bankowych,
bezgotówkowej
poprzez realizację dyspozycji obciążeniowych,
przy użyciu Kart bankowych,
Bank realizuje dyspozycję przelewu o ile:
Na e-koncie znajduje wystarczająca ilość środków na dokonanie transakcji
oraz pokrycie prowizji/opłaty należnej Bankowi z tytułu dokonania przelewu,
Bankowi przedstawione zostaną informacje oraz dokumenty niezbędne do
dokonania przelewu.
Bank zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania dyspozycji w każdej sytuacji,
gdy w ocenie Banku zaistnieją uzasadnione wątpliwości co do jej
autentyczności lub zgodności z przepisami prawa.
Bank nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie dyspozycji, zrealizowanej na
podstawie błędnych informacji podanych w dyspozycji.
Posiadacz e-konta może wystawić dyspozycje obciążeniowe do kwoty Dostępnego
salda.
§7 Bankofon
Bankofon jest usługą umożliwiającą Posiadaczowi e-konta uzyskanie za pomocą
telefonu (pracującego w trybie wybierania tonowego) całodobowego dostępu do
e-konta oraz uzyskanie innych informacji związanych z ofertą Banku.
Bank udostępnia Posiadaczowi e-konta system Bankofon na podstawie
wypełnionego wniosku złożonego za pomocą Pl@net.
W ramach systemu Bankofon Bank udostępnia Posiadaczom e-konta m.in.:
możliwość uzyskiwania informacji o bieżącym saldzie księgowym e-konta,
możliwość składania poleceń przelewu z e-konta w obrocie krajowym, w złotych
polskich, na rachunki wskazane uprzednio we wniosku,
możliwość zakładania lokat terminowych w złotych ze środków znajdujących się
na e-koncie,
możliwość uzyskania informacji o ostatnich operacjach na e-koncie, bez
uwzględnienia prowizji i opłat na rzecz Banku,
możliwość uzyskania informacji związanych z ofertą Banku
Korzystając z serwisu Bankofon Posiadacz e-konta jest identyfikowany za
pomocą kodu PIN.
Posiadacz e-konta może w dowolnym momencie zmienić swój kod PIN.
Jeżeli trzykrotnie z rzędu podany zostanie niewłaściwy kod PIN, dostęp do
e-konta za pomocą serwisu Bankofon zostanie przez Bank zablokowany - do
czasu wyjaśnienia sprawy przez Posiadacza e-konta.
Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki ujawnienia kodu PIN osobom
nieuprawnionym.
Wszelkie dyspozycje złożone poprzez serwis Bankofon przy użyciu właściwego
kodu PIN są równoznaczne z pisemną dyspozycją Posiadacza e-konta.
§8 Dopuszczalny limit debetowy w e-koncie - e-Limit
Bank przyznaje e-Limit Posiadaczowi e-Pakietu na podstawie wniosku złożonego
za pomocą systemu bankowości internetowej Pl@net, nie wcześniej jednak niż
po upływie trzech miesięcy od daty pierwszego wymaganego wpływu na e-konto.
Osobami uprawnionymi do wnioskowania o e-Limit są Posiadacze e-Pakietu
którzy:
przynajmniej raz w miesiącu, zasilają e-konto kwotą nie niższą niż kwota
wymaganych wpływów;
osiągają dochody z tytułu umowy o pracę;
prawidłowo wypełnili Wniosek o przyznanie limitu debetowego za pośrednictwem
systemu bankowości internetowej Pl@net;
przedstawili w jednostce Banku aktualne zaświadczenie od pracodawcy o
zatrudnieniu i wysokości osiąganych dochodów
lub
zasilają e-konto wpływami bezpośrednio od pracodawcy.
W przypadku wspólnego e-konta, wpływy współwłaścicieli nie są sumowane - co
najmniej jeden z nich musi zasilać e-konto Kwotą wymaganych wpływów.
W przypadku zamiany innego typu Konta osobistego posiadanego w Banku na
e-konto, e-Limit może zostać przyznany po wypełnieniu wniosku i pod
warunkiem spłaty różnicy między nowo ustalonym limitem, a istniejącym
zadłużeniem.
Wysokość e-Limitu zależy od kwoty realizowanych comiesięcznych wpływów na
e-konto, jednak nie może przekroczyć maksymalnej kwoty e-Limitu ustalonej
przez Bank.
E-limit przyznawany jest do dnia 5 każdego następnego miesiąca
kalendarzowego. Najpóźniej 5 dnia każdego miesiąca Posiadacz e-konta
zobowiązany jest do spłaty istniejącego zadłużenia wraz z należnymi bankowi
odsetkami.
Bank może odmówić przyznania e-Limitu bez podania przyczyny.
Odnowienie e-Limitu następuje na kolejny miesiąc kalendarzowy, pod
warunkiem, że w poprzednim miesiącu:
nastąpiła spłata zadłużenia wraz z należnymi bankowi odsetkami;
przynajmniej jeden wpływ na e-konto był nie niższy niż kwota wymaganych
wpływów;
nie występowały sztuczne obroty na e-koncie (wpływ środków, a następnie ich
natychmiastowy wypływ),
nie nastąpiło przekroczenie dostępnego salda na e-koncie;
Posiadacz e-Pakietu nie zalegał ze spłatą jakichkolwiek zobowiązań wobec
Banku.
Podwyższenia wysokości e-Limitu może nastąpić po upływie 6, a następnie 12
miesięcy od daty pierwszego wymaganego wpływu na e-konto.
Zmniejszenie wysokości e-Limitu, może nastąpić w przypadku:
wniosku Posiadacza e-Pakietu złożonego w systemie Pl@net;
jeżeli średnie miesięczne wpływy na e-konto liczone za ostatnie 3 miesiące
są niższe niż kwota, która stanowiła podstawę przyznania limitu.
Bank pobiera prowizję za przyznanie oraz za podwyższenie wysokości e-Limitu,
zgodną z Taryfą prowizji i opłat. Kwota prowizji pobierana jest:
ze środków zgromadzonych na e-koncie;
w przypadku braku wolnych środków, pogłębiając zadłużenie w ramach
przyznanego limitu debetowego.
Od wykorzystanego e-Limitu, Bank nalicza odsetki według zmiennej stopy
procentowej podanej w skali roku, za okres od dnia powstania zadłużenia do
dnia poprzedzającego jego spłatę. Odsetki za dany miesiąc pobierane są w
piątym dniu roboczym następnego miesiąca.
Wysokość stopy procentowej jest ustalona jako suma zmiennej stopy
podstawowej (bazowej) obowiązującej w dniu udostępnienia Dopuszczalnego
limitu debetowego oraz marży banku. Stopa podstawowa (bazowa) może ulegać
zmianom w zależności od sytuacji gospodarczej, zmian poziomu inflacji, zmian
rentowności papierów skarbowych, zmian na rynku pieniężnym a zwłaszcza od
zmian stóp procentowych pełniących funkcję regulatora rynku pieniężnego,
zmian stopy rezerwy obowiązkowej obwieszczanej przez prezesa Narodowego
Banku Polskiego. W przypadku zmiany stopy podstawowej (bazowej) wysokość
oprocentowania Dopuszczalnego limitu debetowego zmieni się o tyle punktów
procentowych o ile zmieni się stopa podstawowa (bazowa).
Każda wpłata na e-konto powoduje odnowienie przyznanego e-Limitu o kwotę
równą kwocie dokonanej wpłaty.
Posiadacz e-konta upoważnia Bank do pobierania środków na spłatę odsetek od
powstałego salda debetowego w następującej kolejności:
ze środków zgromadzonych na e-koncie;
w przypadku braku wolnych środków, pogłębiając zadłużenie w ramach
przyznanego limitu debetowego.
Brak spłaty e-Limitu w wyznaczonym terminie powoduje naliczanie odsetek w
podwójnej wysokości od dnia powstania nieprawidłowości do dnia
poprzedzającego spłatę zobowiązania.
Wpłaty na e-konto zaliczane są na pokrycie zobowiązań Posiadacza e-konta
według następującej kolejności:
tytuły wykonawcze skierowane do egzekucji z rachunku bankowego posiadacze
e-konta,
odsetki należne Bankowi z tytułu powstałego zadłużenia,
kwota zadłużenia wobec Banku,
inne płatności Posiadacza e-konta.
Zamknięcie e-Limitu może nastąpić w przypadku:
złożenia przez Posiadacza e-konta wniosku o zamknięcie e-Limitu poprzez
system Pl@net;
braku wymaganych wpływów na e-konto;
braku spłaty istniejącego zadłużenia oraz innych zaległych należności w
wyznaczonym przez Bank terminie;
przekroczenia dostępnego salda w e-koncie;
§9 Blokada e-konta
Bank może dokonać natychmiastowej blokady e-konta w przypadku wystąpienia
następujących nieprawidłowości:
W przypadku braku wymaganych wpływów na e-konto,
W przypadku przekroczenia dostępnego salda w wyniku:
jakiejkolwiek transakcji dokonanej przez Posiadacza e-konta,
rozliczenia transakcji dokonanych Kartą bankową,
naliczenia przez Bank należnych odsetek, prowizji i opłat,
Nieprzestrzegania przez Posiadacza e-konta postanowień Regulaminu.
Blokada e-konta polega na uniemożliwieniu dokonywania wypłat z e-konta oraz
obniżeniu limitu wszystkich Kart bankowych wydanych do e-konta.
Bank informuje Posiadacza e-konta o dokonanej blokadzie w drodze
zawiadomienia wysłanego za pomocą systemu Pl@net.
W przypadku, gdy Posiadacz e-konta nie usunie nieprawidłowości w terminie
podanym w zawiadomieniu, Bank może rozwiązać umowę e-konta w trybie
natychmiastowym.
W przypadku, gdy Posiadacz e-konta usunie nieprawidłowości w podanym
terminie, Bank może odblokować e-konto oraz podwyższyć limity Kart bankowych
do poprzedniej wysokości.
§10 Rozwiązanie umowy e-konta
Umowa e-konta może być rozwiązana:
Na wniosek Posiadacza e-konta, pod warunkiem uregulowania wszelkich
zobowiązań wynikających z umowy e-konta, po upływie 30 dni od daty złożenia
pisemnego wypowiedzenia umowy e-konta,
Wskutek decyzji Banku po upływie 30 dni od daty doręczenia przez Bank
wypowiedzenia umowy e-konta. Z wyłączeniem postanowień pkt. 7.
W przypadku rozwiązania umowy e-konta odsetki nalicza się do dnia
rozwiązania umowy.
Bank wypowiadając umowę e-konta wskazuje datę oraz powód zamknięcia e-konta,
a także zwraca się o podanie sposobu zadysponowania saldem. W przypadku
braku takiej dyspozycji do dnia zamknięcia e-konta pozostałe saldo
powiększone o odsetki należne i pomniejszone o niespłacone zobowiązania
wobec Banku przenosi się na konto nie oprocentowane.
Zamknięcie e-konta na wniosek Posiadacza e-konta następuje na podstawie
pisemnego oświadczenia, w którym powinien potwierdzić zgodność salda
zamykanego e-konta oraz podać sposób zadysponowania nim. W przypadku braku
takiej dyspozycji od dnia zamknięcia e-konta pozostałe saldo powiększone o
odsetki należne i pomniejszone o niespłacone zobowiązania wobec Banku
przenosi się na konto nie oprocentowane.
W terminie 14 dni od dnia złożenia wypowiedzenia umowy e-konta lub jego
doręczenia przez Bank Posiadacz e-konta zobowiązany jest zwrócić jednostce
Banku prowadzącej e-konto posiadane Karty bankowe. Jeżeli nie może ich
zwrócić, powinien złożyć w Banku wyjaśnienie uzasadniające ten fakt oraz
oświadczenie, że poniesie wszelkie konsekwencje spowodowane ich nie
zwróceniem.
W przeciwnym przypadku Bank dokona zastrzeżenia wszystkich Kart bankowych na
koszt Posiadacza e-konta oraz obciąży e-konto należną kwotą za dokonane
zastrzeżenia.
Bank może rozwiązać umowę e-konta w trybie natychmiastowym w uzasadnionych
przypadkach, a w szczególności gdy:
Posiadacz e-konta, na którym dokonano blokady, nie usunie nieprawidłowości
będącej przyczyną blokady w terminie podanym w pisemnym zawiadomieniu,
e-konto jest wykorzystywany niezgodnie z przeznaczeniem,
Jeden ze współwłaścicieli kwestionuje dyspozycje drugiego współwłaściciela
Rozwiązanie umowy e-konta w trybie natychmiastowym skutkuje:
Postawieniem w stan natychmiastowej wymagalności wszelkiego zadłużenia
Posiadacza e-konta wobec Banku,
Dokonaniem na koszt Posiadacza e-konta zastrzeżenia wszystkich wydanych do
e-konta, a nie zwróconych do jednostki Banku Kart bankowych,
Dokonaniem blokady e-konta, o ile nie dokonano jej wcześniej.
§11 Inne postanowienia
Posiadacz e-konta może zadysponować środkami pieniężnymi na e-koncie poprzez
dokonanie zapisu na wypadek śmierci zgodnie z przepisami Prawa bankowego.
Wyciągi do e-konta dostępne są w systemie Pl@net.
Posiadacz e-konta jest zobowiązany do powiadamiania Banku o każdej zmianie
jego danych osobowych wskazanych we Wniosku, w szczególności o zmianie
adresu do korespondencji.
Korespondencja pisemna wysłana na adres do korespondencji jak również
korespondencja wysłana poprzez system Pl@net będzie uznana za doręczoną po
upływie 14 dni od daty wysłania.
W przypadku braku środków z wpływów na e-konto Posiadacz e-konta upoważnia
Bank do dokonania potrącenia jego zobowiązań wobec Banku ze wszelkich innych
środków (np. bieżących, terminowych, a vista) Posiadacza e-konta w Banku,
niezależnie od jego dyspozycji i przed wszystkimi innymi tytułami z
wyjątkiem tytułów egzekucyjnych.
Bank zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, przesyłając poprzez system
Pl@net informację o treści zmian.
Brak pisemnego oświadczenia Posiadacza e-konta o braku akceptacji zmian
Regulaminu w terminie 7 dni od daty doręczenia informacji o treści zmian
przyjmuje się za akceptację zmian.
Pisemna odmowa zaakceptowania zmian skutkuje rozwiązaniem umowy e-konta z
upływem 14 dni od daty doręczenia nowych warunków.
Wysokość odszkodowania za przekroczenie z winy Banku terminu realizacji
dyspozycji Posiadacza e-konta ustala się jako kwotę odsetek ustawowych
liczonych od kwoty dyspozycji za każdy dzień zwłoki.
Bank nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące następstwem przyczyn
niezależnych od Banku.
Wszelkie spory między Bankiem a Posiadaczem e-konta, nie rozwiązane za
porozumieniem stron, rozstrzyga sąd powszechny właściwy miejscowo ze względu
na siedzibę Jednostki Banku.
W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy
ustawy Prawo bankowe, Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy prawa włącznie z
przepisami dotyczącymi obrotu dewizowego.
-
2. Data: 2002-07-01 12:23:50
Temat: Re: Jakies zmiany w e-kocie Fortisa!!!
Od: "AMRA" <a...@a...com>
eeeee - VC nie wprowadzaja.
Na infolinii tez oczywiscie oficjalne stanowisko rzecznika prasowego, ze nie
ma he he he zainteresowania ;))).
Znowu sie zawiodlem, hlip, hlip.
-
3. Data: 2002-07-01 12:44:42
Temat: Re: Jakies zmiany w e-kocie Fortisa!!!
Od: "ilo" <i...@p...onet.pl>
Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
news:afphi8$935$1@news.onet.pl...
> eeeee - VC nie wprowadzaja.
> Na infolinii tez oczywiscie oficjalne stanowisko rzecznika prasowego, ze
nie
> ma he he he zainteresowania ;))).
> Znowu sie zawiodlem, hlip, hlip.
Mysle ze jak 150% uzytkownikow epakietu zadeklaruje chec posiadania VC to
wprowadza...:)
Ja od 3 miesiecy dzwonie co 2 tygodnie.
pzdr
ilo
-
4. Data: 2002-07-01 13:14:09
Temat: Re: Jakies zmiany w e-kocie Fortisa!!!
Od: <t...@p...onet.pl>
> eeeee - VC nie wprowadzaja.
> Na infolinii tez oczywiscie oficjalne stanowisko rzecznika prasowego, ze nie
> ma he he he zainteresowania ;))).
> Znowu sie zawiodlem, hlip, hlip.
>
VC dla e-pakietowców wprowadzą "wkrótce" po karcie kredytowej mBanku i MC BSK.
TM
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl