  • 1. Data: 2009-03-18 17:01:34
    Temat: Jakość obsługi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
    porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
    miejsce drugie (na 23 mozliwe).

    Nie mam absolutnie zadnego pojecia jak "obiektywna" jest ta ocena
    pozostalych bankow, ale na pewno nie zgadza sie z subiektywnymi
    opiniami moich znajomych z Polski (Nordea zdecydowanie nigdy nie byla
    NAJGORSZYM bankiem w ich opinii, a Multibank nigdy nie bil na glowe
    np. Deutsche).

    Jestem dosyc sceptyczny i od razu przypomina mi sie "99% zwyciestwo
    partii rzadzacej" (bo 100% to jednak bylaby przesada ;) )

    Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
    druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

    Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.

    http://tinyurl.com/cjchcz

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod
    -liderow-jakosci-obslugi

  • 2. Data: 2009-03-18 17:07:37
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
    musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
    wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
    obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

  • 3. Data: 2009-03-18 17:11:49
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 13:07, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
    > musiałbym zacząć przeklinać.

    Wlasnie tego chce uniknac!
    Nie chce pytac o Pewien Bank, ale o uszeregowanie pozostalych w tym
    "niezaleznym raporcie".

  • 4. Data: 2009-03-18 17:15:06
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.

    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod
    -liderow-jakosci-obslugi

    Bzdury jakieś.

    marekz

  • 5. Data: 2009-03-18 17:18:45
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 18:11, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    Myślę, że Millenium zasługuje na lepszą lokatę, podobnie jak nie
    lubiany przeze mnie Pekao SA. Ostatnio sporo zmieniło się tam IMO na
    lepsze. Wydaje mi się, że również ING zostało tutaj niedoszacowane.

  • 6. Data: 2009-03-18 17:22:30
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
> [...]
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadom
    > osc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod-liderow-jakosci-obslu

    Czyli na skali od -5 do 5 ZADEN bank w polsce nie zdobyl nawet 3 pkt? I
    jeszcze tym sie chwala?

    k.

  • 7. Data: 2009-03-18 17:23:21
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
> [...]
    > wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
    > obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

    No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....

    k.

  • 8. Data: 2009-03-18 17:24:27
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    bradley.st wrote:

    > Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
    > druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

    Co do Aliora mam srednie zdanie - raczej na pewno nie zasluzyl na
    podium. Rowniez 9 miejsce mBanku wprawia mnie w zakłopotanie.

    Moj osobisty ranking (od najlepszej obslugi):
    BZWBK (kontakt mailowy, dobra obsluga w oddziale, narazie jestem zadowolony)
    PeKaO SA (ale to glownie dlatego ze trafilem na super osobe przy
    kredycie hipotecznym)
    Inteligo (ostatni na podium, za kontakt telefoniczny)

    Alior
    Dominet (chociaz za duzo papierow i czesc pisza recznie)
    BGZ
    ING
    Eurobank (niekompetentna obsluga w Galeriach)
    Polbank
    mBank

    i daleko PKO BP - za kolejki emerytow/rencistow

    Ale i tak nie jest to jakis szerszy obraz - bo kazdy ma inne
    doswiadczenia - zalezy na jaka osobe sie trafi, takze specyfika oddzialu
    czasem mocno rzutuje na odczuciach.

  • 9. Data: 2009-03-18 17:26:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 18:23, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
    >
    > k.

    W moim przypadku trwało to prawie dwa miesiące..;-)

  • 10. Data: 2009-03-18 17:29:16
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
    > W moim przypadku trwało to prawie dwa miesiące..;-)

    Może po prostu masz "pecha chronicznego"?

    k.