-
1. Data: 2009-03-18 17:01:34
Temat: Jakość obsługi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
miejsce drugie (na 23 mozliwe).
Nie mam absolutnie zadnego pojecia jak "obiektywna" jest ta ocena
pozostalych bankow, ale na pewno nie zgadza sie z subiektywnymi
opiniami moich znajomych z Polski (Nordea zdecydowanie nigdy nie byla
NAJGORSZYM bankiem w ich opinii, a Multibank nigdy nie bil na glowe
np. Deutsche).
Jestem dosyc sceptyczny i od razu przypomina mi sie "99% zwyciestwo
partii rzadzacej" (bo 100% to jednak bylaby przesada ;) )
Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.
Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.
http://tinyurl.com/cjchcz
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod
-liderow-jakosci-obslugi
-
2. Data: 2009-03-18 17:07:37
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?
-
3. Data: 2009-03-18 17:11:49
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 13:07, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
> musiałbym zacząć przeklinać.
Wlasnie tego chce uniknac!
Nie chce pytac o Pewien Bank, ale o uszeregowanie pozostalych w tym
"niezaleznym raporcie".
-
4. Data: 2009-03-18 17:15:06
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "MarekZ" <m...@i...pl>
Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478@v39g2000yq
m.googlegroups.com...
> Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.
> http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod
-liderow-jakosci-obslugi
Bzdury jakieś.
marekz
-
5. Data: 2009-03-18 17:18:45
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 18 Mar, 18:11, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
Myślę, że Millenium zasługuje na lepszą lokatę, podobnie jak nie
lubiany przeze mnie Pekao SA. Ostatnio sporo zmieniło się tam IMO na
lepsze. Wydaje mi się, że również ING zostało tutaj niedoszacowane.
-
6. Data: 2009-03-18 17:22:30
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: "kashmiri" <x...@g...com>
bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
> Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
> porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
> miejsce drugie (na 23 mozliwe).
> Nie mam absolutnie zadnego pojecia jak "obiektywna" jest ta ocena
> pozostalych bankow, ale na pewno nie zgadza sie z subiektywnymi
> opiniami moich znajomych z Polski (Nordea zdecydowanie nigdy nie byla
> NAJGORSZYM bankiem w ich opinii, a Multibank nigdy nie bil na glowe
> np. Deutsche).
> Jestem dosyc sceptyczny i od razu przypomina mi sie "99% zwyciestwo
> partii rzadzacej" (bo 100% to jednak bylaby przesada ;) )
> Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
> druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.
> Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.
> http://tinyurl.com/cjchcz
> http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
jne/aktualnosci/wiadom
> osc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod-liderow-jakosci-obslu
gi
Czyli na skali od -5 do 5 ZADEN bank w polsce nie zdobyl nawet 3 pkt? I
jeszcze tym sie chwala?
k.
-
7. Data: 2009-03-18 17:23:21
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "kashmiri" <x...@g...com>
szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
> On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
> Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
> musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
> wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
> obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?
No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
k.
-
8. Data: 2009-03-18 17:24:27
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>
bradley.st wrote:
> Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
> druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.
Co do Aliora mam srednie zdanie - raczej na pewno nie zasluzyl na
podium. Rowniez 9 miejsce mBanku wprawia mnie w zakłopotanie.
Moj osobisty ranking (od najlepszej obslugi):
BZWBK (kontakt mailowy, dobra obsluga w oddziale, narazie jestem zadowolony)
PeKaO SA (ale to glownie dlatego ze trafilem na super osobe przy
kredycie hipotecznym)
Inteligo (ostatni na podium, za kontakt telefoniczny)
Alior
Dominet (chociaz za duzo papierow i czesc pisza recznie)
BGZ
ING
Eurobank (niekompetentna obsluga w Galeriach)
Polbank
mBank
i daleko PKO BP - za kolejki emerytow/rencistow
Ale i tak nie jest to jakis szerszy obraz - bo kazdy ma inne
doswiadczenia - zalezy na jaka osobe sie trafi, takze specyfika oddzialu
czasem mocno rzutuje na odczuciach.
-
9. Data: 2009-03-18 17:26:26
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 18 Mar, 18:23, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
> No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
>
> k.
W moim przypadku trwało to prawie dwa miesiące..;-)
-
10. Data: 2009-03-18 17:29:16
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "kashmiri" <x...@g...com>
szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
> On 18 Mar, 18:23, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
>> No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
>> k.
> W moim przypadku trwało to prawie dwa miesiące..;-)
Może po prostu masz "pecha chronicznego"?
k.