  • 1. Data: 2009-09-16 11:14:11
    Temat: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    dzwoniła do mnie przedstawicielka alior banku, z propozycją: karta kredytowa
    dla mnie, bezpłatnie, nie płacę za wydanie, za użytkowanie.
    ucieszyłem się, wyraziłem zgodę, i kończę zdanie: "poproszę o platynową"
    [w sumie blichtr, zwykła, złota czy platynowa - nie dyskutujmy o tym czy
    kolor sprawi różnicę przy płaceniu w tesco]

    gdy powiedziałem o platynowej, że taką bym chciał pracownica aliora
    zmieszała się - takiej karty już nie dostanę.

    a ja się pytam:
    co za różnica?
    jedną kk chcą mi dać, wręcz wcisnąć, dzwonią do mnie, a innej karty, innego
    koloru już nie?
    co to dla banku za róznica?
    kartą zwykłą, niebieską, czerwoną czy platynową wydaję pieniądze tak samo,
    tak samo płacę, tymi samymi złotówkami w tym samym kauflandzie, carrfour
    albo na shellu, za ten sam chleb czy szampon.

    więc co to za różnica, że podstawową kk dostanę, a platyny (tylko o innej
    szacie graficznej przecież) już nie otrzymam?

    dla mnie, dla kasjerki i kupowanego bochenka chleba to bez różnicy jaka
    karta, ale dlaczego dla banku ma to znaczenie? limit mogą mi dać nawet tylko
    500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

  • 2. Data: 2009-09-16 11:22:00
    Temat: Re: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:14:11 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

    > dla mnie, dla kasjerki i kupowanego bochenka chleba to bez różnicy jaka
    > karta, ale dlaczego dla banku ma to znaczenie? limit mogą mi dać nawet
    > tylko 500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

    Dla Was może tak, ale pomyślałeś o dodatkach jakie daje ta karta? A skoro
    w pierwszym roku masz ją mieć za darmo, to może najzwyczajniej w świecie
    się to bankowi nie kalkuluje - chyba proste?

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-16 11:35:57
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Dla Was może tak, ale pomyślałeś o dodatkach jakie daje ta karta? A skoro
    > w pierwszym roku masz ją mieć za darmo, to może najzwyczajniej w świecie
    > się to bankowi nie kalkuluje - chyba proste?

    ależ mogą mi te dodatki wyłączyć lub ich nie oferować. chcę tylko kartę do
    płacenia, o innym kolorze niż podstawowy szary/czerwony/dowolny.
    taki bzik: chcę mieć napis 'platinum', poza tym karta może kryć się pod tym
    napisem najzwyczajniesza.
    dostaję kartę w kolorze jakim chcę, i zaczynam tą kartą płacić, przynosząc
    bankowi zysk. co ma się im nie kalkulować?

    citi bank ma chyba inne arkusze do kalkulacji, bo z silvera przeszedłem na
    złotą, a obecnie mam zgode na platynę, bez uwiarygodniania zarobków nawet -
    nie zrobiłem nic, poza prośbą po każdym roku użytkowania.

  • 4. Data: 2009-09-16 11:37:51
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > citi bank ma chyba inne arkusze do kalkulacji, bo z silvera przeszedłem na
    > złotą, a obecnie mam zgode na platynę, bez uwiarygodniania zarobków
    > nawet - nie zrobiłem nic, poza prośbą po każdym roku użytkowania.

    i łącząc oba powyższe cytaty: w citibanku mam co roku za darmo moją, a dla
    żony obiecaną dozywotnio darmową dodatkową.

  • 5. Data: 2009-09-16 11:39:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:37:51 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

    > i łącząc oba powyższe cytaty: w citibanku mam co roku za darmo moją, a
    > dla żony obiecaną dozywotnio darmową dodatkową.

    Ale jakie to ma w ogóle znaczenie?

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-09-16 11:41:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:35:57 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

> [...]
    > dostaję kartę w kolorze jakim chcę, i zaczynam tą kartą płacić,
    > przynosząc bankowi zysk. co ma się im nie kalkulować?

    Jak to się zwykło mówić ostatnio - takie rzeczy tylko w erze ;)

    > citi bank ma chyba inne arkusze do kalkulacji, bo z silvera przeszedłem
    > na złotą, a obecnie mam zgode na platynę, bez uwiarygodniania zarobków
    > nawet - nie zrobiłem nic, poza prośbą po każdym roku użytkowania.

    Napisałeś, że dzwonili z Aliora, to po co w ogóle poruszasz temat sziti,
    bo nie łapie?

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-09-16 11:41:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Ale jakie to ma w ogóle znaczenie?

    Gość chce imponować kasjerką w Tesco kolorem karty;)))

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-09-16 11:43:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:41:43 +0200, kris napisał(a):

    > Go?ae chce imponowaae kasjerk? w Tesco kolorem karty;)))

    Jakbyś ustawił w outkloku kodowanie, to mógłbyś imponować kasjerką, nie
    tylko w tesco, swoimi postami w usenecie :)

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-09-16 11:46:25
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Napisałeś, że dzwonili z Aliora, to po co w ogóle poruszasz temat sziti,
    > bo nie łapie?

    łapiesz, łapiesz: piszesz, że się kolor aliorowi nie opłaca (wydanie karty z
    takimi a nie innymi dodatkami). innym się opłaca.

  • 10. Data: 2009-09-16 11:46:58
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Ale jakie to ma w ogóle znaczenie?

    wniosek z tego, że jednak może się opłacać.