  • 1. Data: 2011-12-04 23:33:46
    Temat: Jesienne wisnie w meloniku
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Moze ktos wie/pamieta do kiedy miala byc wyplacona premia w aliorze
    za jesiennego grupona przy otwarciu konta ?
    Znalazlem regulamin ale tylko do promocji wiosennej
    gdzie byla data 30.06.2011.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-12-05 07:47:44
    Temat: Re: Jesienne wisnie w meloniku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Dec 2011 00:33:46 +0100, Waldek napisał(a):

    > Moze ktos wie/pamieta do kiedy miala byc wyplacona premia w aliorze za
    > jesiennego grupona przy otwarciu konta ? Znalazlem regulamin ale tylko
    > do promocji wiosennej gdzie byla data 30.06.2011.

    O ile sobie dobrze przypominam to w grudniu mieli wypłacać. Albo to było
    do końca listopada? Jakoś tak.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-12-05 20:53:27
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > O ile sobie dobrze przypominam to w grudniu mieli wypłacać. Albo to było
    > do końca listopada? Jakoś tak.

    No tak. Kolega mi zaraportowal ze wlasnie dzis dostal 100-we
    a mojego "grupona" niet :]
    - ot, wyzsza kultura

  • 4. Data: 2011-12-06 08:20:02
    Od: pI <u...@1...pl>

    Mon, 5 Dec 2011 21:53:27 +0100, na pl.biznes.banki, Waldek napisał(a):

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    > No tak. Kolega mi zaraportowal ze wlasnie dzis dostal 100-we
    > a mojego "grupona" niet :]
    > - ot, wyzsza kultura

    Mówisz dziś? W regulaminie było, że do 2.12.2011. Mnie z kolei
    zastanawia czy z promocji wyłączeni kliencie co mieli już wcześniej
    konto, czy np Ci co mieli lokatę 100-dniową też?

    --
    pI

  • 5. Data: 2011-12-23 13:26:22
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 6 Dec 2011 09:20:02 +0100, na pl.biznes.banki, pI napisał(a):

> [...]

    Wygrzebuję wątek z Mikołaja, aby "pochwalić" Aliora ;)

    W końcu dziś odpowiedzieli na reklamację, bo nie dostałem tej stówy...
    ładny oficjalny styl cytujący punkty regulaminu, a na koniec info, że
    reklamacja odrzucona, bo nie odnotowali transakcji kartą. Wiem, że jej
    dokonywałem, ale zerkam i w rachunku stoi jak byk - "14-10-2011
    Transakcja kartą debetową", wystarczyło sprawdzić... ale wysoka kultura
    nie pozwala ;) Zgłosiłem im to tym razem telefonicznie, może odpowiedź
    nie zajmie im znów tyle co ostatnio.

    --
    pI