  • 1. Data: 2010-01-18 16:30:01
    Temat: Gdzie wymiotło oszołomów....
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    pedałów,

    wróżbitów,

    zwolenników trójkatów i klinów,

    patrzących w nieboskłon,

    nazywajacych się

    a, b, c itp.

    buhahahaha

    ich kapitał jest u mnie,

    a oni?

    czyżby na zasiłku i przy darmowych jadłodajniach?

  • 2. Data: 2010-01-18 18:14:22
    Temat: Re: Gdzie wymiotło oszołomów....
    Od: kigam <p...@g...com>

    W dniu 2010-01-18 17:30, Charlie delta pisze:
    > pedałów,
    >
    > wróżbitów,
    >
    > zwolenników trójkatów i klinów,
    >
    > patrzących w nieboskłon,
    >
    > nazywajacych się
    >
    > a, b, c itp.
    >
    > buhahahaha
    >
    > ich kapitał jest u mnie,
    >
    > a oni?
    >
    > czyżby na zasiłku i przy darmowych jadłodajniach?

    Zawsze jak wymiecie powyższych pojawia się w ich miejsce klasyczny cep.

  • 3. Data: 2010-01-19 12:53:13
    Temat: Jestesmy
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    i mamy sie dobrze, a ty jak tam charlie omega dobrales zloto po 1200 ?

    jak sobie przypomne to wpadne tu posmiac sie z twojego zlotka jak bedzie
    schodzic ponizej 1000, to juz wkrotce, trojkat mi powiedzial.

  • 4. Data: 2010-01-19 13:00:25
    Temat: Re: Jestesmy
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    Zalezy w jakiej walucie liczy zysk...

    Jak np jest to zlotowka to

    >i mamy sie dobrze, a ty jak tam charlie omega dobrales zloto po 1200 ?

    wtedy 1USD = 2.7PLN

    > jak sobie przypomne to wpadne tu posmiac sie z twojego zlotka jak bedzie
    > schodzic ponizej 1000, to juz wkrotce, trojkat mi powiedzial.

    jezeli wtedy 1USD>3.20PLN

    TO MA ZYSK W ZLOTOWKACH (A STRATE W DOLARACH)

  • 5. Data: 2010-01-19 14:03:28
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    Madafaka <...@...pl> napisał(a):

    > Zalezy w jakiej walucie liczy zysk...
    >
    > Jak np jest to zlotowka to

    > wtedy 1USD = 2.7PLN

    > jezeli wtedy 1USD>3.20PLN
    >
    > TO MA ZYSK W ZLOTOWKACH (A STRATE W DOLARACH)

    w zlotowkach 1200x2.7 = 3240, 1000x3.2 = 3200

    takze taki to jest interes ze sztabkami zlota

  • 6. Data: 2010-01-19 14:40:57
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > w zlotowkach 1200x2.7 = 3240, 1000x3.2 = 3200

    Sory, zgubilem 4, mialo byc 1USD>3.24PLN

    > takze taki to jest interes ze sztabkami zlota

    Czysta matematyka, ktora sie nie da zaczarowac.

  • 7. Data: 2010-01-19 20:04:34
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    panienka

    musiałbym się "a - głupek" nazywać