  • 1. Data: 2011-09-13 13:21:47
    Temat: Jeszcze raz aliorkowe 100 dni.
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W szczegolach lokaty jest cos takiego:

    "Przelew kwoty odsetek i kapitału na rachunek"

    i tam mam przepisany numer konta lokaty.

    Kiedy wybiore "modifukuj" moge tam wybrac ktores z moich kont - ROR,
    albo oszczednosciowe, ale jak klikam "potwierdz" to wywala komunikat:

    "Przepraszamy, aktualnie nie można wykonać wybranej operacji. Proszę
    spróbować później."

    Komus to sie udalo zmienic?

    Lokaty oplacalem z aliorowego RORu.

    Jak wyglada sytuacja przy zrywaniu - czy tez wybiera sie ktores swoje konto?

  • 2. Data: 2011-09-13 14:12:47
    Temat: Re: Jeszcze raz aliorkowe 100 dni.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 15:21:47 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Jak wyglada sytuacja przy zrywaniu - czy tez wybiera sie ktores swoje
    > konto?

    Załóż jakąś na próbę na jeden dzień i przetestuj zrywanie ;)

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-09-13 15:24:58
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >Komus to sie udalo zmienic?

    >Lokaty oplacalem z aliorowego RORu.

    >Jak wyglada sytuacja przy zrywaniu - czy tez wybiera sie ktores swoje

    Wkleję kawałek posta z sąsiedniego wątku, tu lepiej pasuje:

    "Widoczne w systemie 100-dniówki można edytować! Ale, ale tylko odnawialne,
    kapitalizacją odsetek, można dodać i zmienić nazwę. Inne wersje nie chodzą,
    pojawia się pole z nr rachunku do zwrotu środków. Mimo że można nr ror-u
    wybrać, to już zatwierdzić zmian nie. Nie można też zmienić odnawialności w
    żadną stronę. Może z czasem to poprawią?"

  • 4. Data: 2011-09-13 17:46:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.09.2011 16:12, xbartx pisze:

    > Załóż jakąś na próbę na jeden dzień i przetestuj zrywanie ;)

    Wlasnie tak poczynilem ;)

  • 5. Data: 2011-09-13 17:47:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.09.2011 17:24, mx pisze:
> [...]
    > wybrać, to już zatwierdzić zmian nie. Nie można też zmienić odnawialności w
    > żadną stronę. Może z czasem to poprawią?"

    Idealem by jeszcze byla mozliwosc importowania calego koszyka przelewow
    z pliki, zeby wygodnie oplacic optymalne lokaty, bo to klikanie staje
    sie nudne. Ale takie mile dodatki sa chyba tylko w biznesowym aliorku.