  • 1. Data: 2005-11-07 12:58:50
    Temat: Jeszcze raz konto dla dwojga
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Sformułuje pytanie nieco inaczej: w którym banku polecacie założenie konta dla
    dwojga takiego, aby kazde mogło otrzymać
    kartę innego systemu (np. AmEx oraz costam, albo inny mieszany wariant), co może być
    przydatne w podróży chociażby?
    JaC

  • 2. Data: 2005-11-07 21:46:47
    Temat: Re: Jeszcze raz konto dla dwojga
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " 666"
> [...]
    > kartę innego systemu (np. AmEx oraz costam, albo inny mieszany
    > wariant), co może być przydatne w podróży chociażby?

    zle sformulowane pytanie
    zeby dostac karte nie trzeba zakladac konta :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-11-08 07:19:39
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie chodzi o kk, tylko płatnicze (debetowe najchetniej, ewentualnie charge) więc
    jednak podpiete do rachunku złotowego.
    Kredyt na dwojga to już mała gimnastyka, a chodzi o uproszczenie codziennego zycia...
    JaC

  • 4. Data: 2005-11-08 16:12:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " 666"

> [...]
    > charge)
    > więc jednak podpiete do rachunku złotowego.
    > Kredyt na dwojga to już mała gimnastyka, a chodzi

    1. odpowiadac pod tekstem
    2. znowu pudlo - nie chodzilo mi o KK ale zwykle karty
    instrukcja:
    a) idziesz do najblizszego oddzialu ING
    b) otwierasz konto OKO z dowolna wplata (np 100 zl) i dostepem
    ING-online
    c) prosisz przedplaconą Maestro Podroznik i przedplacona eKarte
    (VE z mozliwoscia platnosci przez www) - pilnuj daty konca karty
    bo mozesz za te same 12/24 zl dostac karte na 2 miesiace albo na 2
    lata
    wraz z kartami dostajesz nr rachunku na ktore wplacasz z innego banku
    ile na rachunku karty chcesz miec tyle na niego przelewasz
    - oba rachunki kontrolujesz przez www
    Oczywiscie zalożenie jest takie, ze ror juz masz - i to z darmowymi
    przelewami
    a nie jakis mBank :-) polecam Fortis z darmowa VE na wszystkie
    bankomaty.
    a kartami z ING robisz platnosci bezgotowkowe
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-11-08 17:27:17
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No to nie rozumiem...
    JaC

  • 6. Data: 2005-11-09 18:20:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Nov 2005 18:27:17 +0100,
    osoba podpisana: 666 <j...@i...pl>
    napisała:
    > No to nie rozumiem...
    > JaC

    Prosisz się o plonka, wiesz?
    OKO ci jest potrzebne tylko do tego, żebyś mógł mieć ING on-line. Gdyby
    w ING było możliwe posiadanie ingonline bez OKO lub konta, ten krok
    nie byłby potrzebny.

    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 7. Data: 2005-11-09 22:38:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"

> [...]
    > Gdyby
    > w ING było możliwe posiadanie ingonline bez OKO lub konta, ten

    dzieki za pomoc ;-)
    *** blad ***