  • 1. Data: 2006-02-25 09:23:07
    Temat: KANTOWANIE SPOLECZENSTWA, czyli Ustawa Antylichwiarska...
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Nie bede prawil wielkich wywodow, bo jak jest,
    kazdy myslacy czlowiek zdarzyl sie zorientowac.

    Przyklad prosto z zycia.

    PROFI REAL.

    Przed ustawa:

    Pozyczka w wysokosci 10.000 zl netto (brutto: 22248 zl).
    Na 36 miesiecy. Rata miesieczna: 618 zl

    PO USTAWIE.

    Pozyczka w wysokosci 9906 netto (brutto: 19323 zl, ubezpieczenie:
    8451 zl, oplata za otwarcie umowy: 966 zl). Na 36 miesiecy.
    RATA MIESIECZNA: 702 zl

    A moze ktos chce posluchac jak to wyglada np. w GE Money Banku?

    Reasumujac: zrobiono tzw. ustawe, ktora tylko dowala zwyklemu
    Kowalskiemu. I zarzad banku smieje sie w nieboglosy (slyszalem ten smiech).
    Jednak nie zrobia ustawy upadlosciowej (na wzor USA)
    dla przecietnego Kowalskiego,
    bo przeciez komornicy by stracili robote - ale to tylko tak na marginesie...

    pzdr
    Neko

  • 2. Data: 2006-02-25 14:31:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 25 Feb 2006 10:23:07 +0100, w <dtp7mf$f3r$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Neko"
    <m...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Pozyczka w wysokosci 9906 netto (brutto: 19323 zl, ubezpieczenie:
    > 8451 zl, oplata za otwarcie umowy: 966 zl). Na 36 miesiecy.

    Jak ktoś jest takim frajerem, że bierze tak oprocentowane pożyczki, to co za
    różnica czy jest frajerem w 90% czy w 95%? :>

  • 3. Data: 2006-02-25 22:05:51
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    On Sat, 25 Feb 2006 15:31:29 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Jak ktoś jest takim frajerem, że bierze tak oprocentowane pożyczki, to co za
    >różnica czy jest frajerem w 90% czy w 95%? :>

    Ciekawy tok myslenia. Sprobuje analogicznie...
    Jak ktos jest takim frajerem, ze wychodzi na ulice bez kumpli, to nie
    ma sie co dziwic, ze dostaje w morde. Albo...
    Jak ktos jest takim frajerem, ze wypowiada sie na newsach i podaje
    swoj adres e-mail, to co za roznica, czy wysle mu plik 1MB czy 100MB,
    czy bede to robil co tydzien, czy co godzine.
    I tak dalej.

    Bronislaw Wolyniec
    http://www.bwportal.pl

  • 4. Data: 2006-02-26 13:26:11
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 25 Feb 2006 23:05:51 +0100, w
    <a...@4...com>, Bronislaw Wolyniec
    <w...@S...poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Ciekawy tok myslenia. Sprobuje analogicznie...
    > Jak ktos jest takim frajerem, ze wychodzi na ulice bez kumpli, to nie
    > ma sie co dziwic, ze dostaje w morde. Albo...

    Hmmm, niech zgadnę -- w szkole miałeś problemy ze stopiowaniem?

    O ten adres chodzi w...@p...onet.pl ? :> Bo chyba nie mój, ja spamu nie
    dostaję :)

  • 5. Data: 2006-02-26 15:28:29
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Ciekawy tok myslenia. Sprobuje analogicznie...
    > Jak ktos jest takim frajerem, ze wychodzi na ulice bez kumpli, to nie
    > ma sie co dziwic, ze dostaje w morde. Albo...

    Ja chodze na ulice bez kumpli, ale pozyczki na zasadach Providenta bym nie
    wzial (inna rzecz, ze nie potrzebuje; w koncu nie od dzis wiadomo, ze banki
    najchetniej daja kredyty ludziom, ktorzy ich nie potrzebuja). Mozesz mnie
    nazwac frajerem.

  • 6. Data: 2006-02-26 17:13:45
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Neko <m...@w...pl> napisał(a):

    > A moze ktos chce posluchac jak to wyglada np. w GE Money Banku?
    Witam,
    ja mam KK w tym banku - czy po ustawie coś się zmieni w
    oprocentowaniu "starych" kredytów?
    Pozdr

  • 7. Data: 2006-02-27 09:58:08
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał

    > Jak ktoś jest takim frajerem, że bierze tak
    > oprocentowane pożyczki, to co za
    > różnica czy jest frajerem w 90% czy w 95%? :>

    Typowy szczeniacki tok myslenia... :(

    Neko

  • 8. Data: 2006-02-27 09:59:05
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > Witam,
    > ja mam KK w tym banku - czy po ustawie coś się zmieni w
    > oprocentowaniu "starych" kredytów?

    Stare kredyty zostaja bez zmian.

    Neko

  • 9. Data: 2006-02-27 12:27:21
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Feb 2006 10:58:08 +0100, w <dtuig3$j2q$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Neko"
    <m...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał

    > Typowy szczeniacki tok myslenia... :(

    Normalny i oczywisty tok myślenia. Widać nawet do tego nie dorosłeś?