  • 1. Data: 2011-06-21 22:39:59
    Temat: KB 7%
    Od: "Arkadiusz Korn" <a...@h...pl>

    Oprocentowanie w skali roku pod warunkiem wpływu z tytułu wynagrodzenia
    minimum 1000 zł miesięcznie, dla wpływów poniżej 1000 zł. i dla środków
    powyżej 3000 zł. jest standardowe i wynosi 0%.
    * Opłata 0 zł. uwarunkowana rozliczeniem przez Bank przynajmniej 5
    transakcji bezgotówkowych w miesiącu, w przeciwnym razie opłata wynosi 5 zł
    miesięcznie.

  • 2. Data: 2011-06-21 22:44:37
    Temat: Re: KB 7%
    Od: "Arkadiusz Korn" <a...@h...pl>

    To akurat było małym druczkiem
    Szkoda że ludzie wzbudzający zaufanie piszą się na taki chłam.
    PS. Te małe literki skopiowałem z reklamy internetowej, tych w telewizizji
    nie zobaczy nawet mój 14- letni syn.

  • 3. Data: 2011-06-22 07:28:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arkadiusz Korn" 4e011dc1$...@n...home.net.pl

    > Oprocentowanie w skali roku pod warunkiem wpływu z tytułu wynagrodzenia minimum
    1000 zł miesięcznie, dla wpływów poniżej 1000 zł.
    > i dla środków

    Musi być wynagrodzenie? Mnie powiedziano, że niekoniecznie -- oby w jednym kawałku.
    :)

    Dokładnie tak.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'