  • 1. Data: 2002-12-11 16:58:51
    Temat: KB + Warta
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bylem w moim oddziale KB - jednak co oddzial to oddzial :) Pogadalem z
    milymi paniami, odebralem nowa KB Karte.
    (Uwaga - jesli macie takie stare, foliowane - to je zablokujcie - trzy
    razy bledne haslo - i odbierzcie (za darmo :) ladne nowe plastikowe ze
    zdrapka :)

    No i wlasnie - zobaczylem uloteke reklamujaca Warta SKI. Jako, ze
    teraz na sylwestra i okolice postanowilem w tym roku nauczyc sie
    cokolwiek innego niz zjezdzac na desce - pomyslalem o ubezpieczeniu -
    zwlaszcza, ze daja ladne znizki.

    Nnormalnie kosztuje na 14 dni 60 zl - najpierw dostaje 30% znizki za
    studenta ;) pozniej 10% za to, ze jestem klientem KB i cos jeszcze
    mowili o 5% znizce jak sie placi karta KB :)))))))

    P.S. Ubezpieczenie na deske jest drozsze niz na narty!!!!

    I tutaj pytanie - czy w innych bankach tez jest tak fajnie? Czy w
    Millennium mozna cos uzyskac od PZU, albo od Generalli w Multibanku?
    (co tam jeszcze z kim wspolpracuje?)

    Co prawda tej oferty mi nic nie przebije, bo mam oddzial Warty pod
    nosem, ale...

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow