  • 1. Data: 2009-03-26 12:31:57
    Temat: KFN a sprawa ostatnich praktyk bankowych
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article348578/Bank
    _zmienil_umowe_Trafi_do_sadu.html

    Czyli nie jest tak wesoło, jakby się mogło wydawać.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 2. Data: 2009-03-26 14:17:15
    Temat: Re: KFN a sprawa ostatnich praktyk bankowych
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    A tu inny przykład.
    Czyli jednak jest choć trochę sprawiedliwości na tym świecie ;-)

    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,35895,642919
    4,UOKiK_pozywa_BRE_Bank.html

    Pozdrawiam
    Emka

  • 3. Data: 2009-03-26 14:23:36
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Emka" <e...@o...eu> wrote in message news:gqg2pe$eit$1@news3.onet...
    >A tu inny przykład.
    > Czyli jednak jest choć trochę sprawiedliwości na tym świecie ;-)

> [...]

    to taka medialna historyja, ja tam uwierze jak zobacze wyrok sądu nakazujący
    przejście na uczciwą marżę a w to że tak sie stanie szczerze wątpię. Z
    samego "pozywania" jeszcze nikomy nie przybyło.
    Jedyne "kontrolowalne" wyjscie dla "zrobionych w Mbambuko" widze w
    głosowaniu nogami, a że to teraz praktycznie niemożliwe to i Ty, ja i mBank
    doskonale wiemy...

    BTW Co im zrobią ? zakażą stosowania klauzuli w przyszłości ? (juz jej nie
    stosują od 2-3 lat chyba ) Nałożą kare ? to jescze gorzej dla
    kredytobiorców.

    george

  • 4. Data: 2009-03-26 15:10:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    >A tu inny przykład.
    > Czyli jednak jest choć trochę sprawiedliwości na tym świecie ;-)

    UOKiK wieleokrotnie pozywal TPSA, skutki marne byly...

    MK