  • 1. Data: 2011-02-28 20:21:58
    Temat: KIS - jakim kurierem przychodzi umowa?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Jakim kurierem przychodzi umowa dla KK KIS?

    To jest jakas dedykowana usluga, ze jezdza w godzinach wieczornych,
    czy robi to zwykly kurier "od paczek", czyli bedzie sie strasznie
    ciezko zlapac na podpisanie tej umowy?

    Zwykle po lu dniach od rozmowy tel (z zaakceptowaniem wniosku)
    wysylaja kuriera?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-03-01 16:15:05
    Temat: Re: KIS - jakim kurierem przychodzi umowa?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Rafal M nadaje:
    > To jest jakas dedykowana usluga, ze jezdza w godzinach wieczornych,

    Powinni jeżdżić tak by jak najwięcej klientów zastać w domu czyli między
    2 a 5 rano... ;-)

    Jeżdżą przez cały dzień. Ja się umówiłem w miejscu pracy czyli w
    szczerym polu, na współrzędne GPS, bo akurat tak było najwygodniej dla
    mnie i kuriera. Było to jakiś tydzień od złożenia zamówienia.

  • 3. Data: 2011-03-02 15:38:39
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

    W dniu 2011-02-28 21:21, Rafal M pisze:
> [...]
    > ciezko zlapac na podpisanie tej umowy?
    >
    > Zwykle po lu dniach od rozmowy tel (z zaakceptowaniem wniosku)

    była siódemka

    dzwonią i można się umówić na odbiór

    czas dotarcia umowy he he ... teoretycznie 7-14 dni - o ile nie zgubią
    przesyłki :D wtedy tak jak u mnie 1,5 miesiąca